نوشته شده توسط : ادمین

دانلود بازی Dungeons & Dragons: Dark Alliance برای کامپیوتر - نسخه FitGirl

بازی کامپیوتر Dungeons & Dragons: Dark Alliance جدید ترین انفجار در سبک بازیهای اکشن و ماجراجویی است که نبرد علیه نیروهای تاریکی را درپیش خواهید داشت. حضور در زمان واقعی و شرکت در کنار سایر رقبا بصورت پویا میتواند جذابیت های جدیدی برای سرگرم شدن در اختیار شما قرار دهد.

داستان بازی از جایی شروع می شود که غول‌های فراست در سرزمین شما که Icewind Dale نام دارد پرسه می زنند این مورد سبب ناامنی و خرابی‌های بسیاری شده است که شما به عنوان یک نیروی بازمانده از خدایان باید در مقابل نیروهای تاریکی ایستادگی کنید.

 

 

دانلود بازی Dungeons Dragons Dark Alliance

 

به صورت یک گروه در قالب چهار شخصیت می توانید به سمت دشمنان حمله ور شوید که هر یک از این شخصیت ها شامل قدرت و سلاح های مخصوص به خود هستند. بازی به صورت آنلاین قابل اجرا می باشد که می توانید رقابت خوبی با سایر کاربران از سراسر جهان داشته باشید. این بخش شامل سیستم جهانی رتبه دهی میباشد که امکان مشاهده رتبه و امتیاز خودتان در آن وجود دارد.

بازی به شما این اجازه را می‌دهد تا بنا به سلیقه و نیاز خود یکی از این شخصیت ها را انتخاب و در بازی حضور پیدا کنید. هر یک از شخصیت ها شامل  مهارت هایی هستند که با پیشروی در بازی می توانید آن ها را ارتقا دهید. گستردگی مثال زدنی بازی می تواند شما را با یک بازی کاملاً طولانی و سریع کننده روبرو کند که طبق گفته سایت های مطرح جهانی گیم‌پلی این بازی بیش از ۱۰۰ ساعت به طول خواهد انجامید.

با پشت سر گذاشتن هر مرحله می توانید پاداش و امتیاز خوبی را بر اساس نبردی که انجام داده اید که از کنید با جمع آوری این پاداش‌ها می توانید مهارت های جدیدی را خریداری کنید و یا به دنبال سفارشی سازی شخصیت ها باشید. جالب است بدانید که ده‌ها المان برای شخصی سازی کاراکتر ها موجود است است که بنا به سلیقه خود می توانید آنها را انتخاب و خریداری کنید.

 

دانلود بازی Dungeons & Dragons: Dark Alliance برای کامپیوتر - نسخه FitGirl

 

اصلی ترین بخش بازی Dungeons & Dragons: Dark Alliance که در سایت های جهانی مورد توجه قرار گرفته بخش آنلاین آن است که با سایر کاربران می توانید به سراغ هیولاهای عظیم الجثه بروید که شکست دادن هر یک از این هیولا ها نیازمند یک سری قوانین خواهد بود که شما و سایر شخصیت ها باید آنها را در برنامه خود داشته باشید که اگر این چنین نباشد امکان شکست دادن هیولا ها را نخواهید داشت.

استفاده از یک موتور گرافیکی قدرتمند در بخش طراحی گرافیکی بازی سبب شده تا تمامی بخش ها با کیفیت بالا به تصویر کشیده شوند که در نبردها می‌توانید خون و خونریزی های شدیدی را مشاهده کنید که رده سنی این بازی +18 تعیین شده است. خشونت فراوان در کنار گیم پلی طولانی و وجود صحنه های استرس زا می تواند یک بازی سرگرم کننده را در اختیار شما قرار دهد.

استفاده از اکشن های صوتی در بازی سبب شد تا در بخش صداگذاری با یک بازی باکیفیت سروکار داشته باشید که ناگفته نماند تمام صداهای موجود در این بازی با نهایت کیفیت و به صورت اختصاصی تهیه شده‌اند.  اگر شما نیز به دنبال یک بازی سرگرم کننده و جدید هستید پیشنهاد می شود دانلود بازی را از دست ندهید.

ویژگی های نسخه FitGirl بازی Dungeons & Dragons: Dark Alliance :

  • بازی براساس Dungeons_and_Dragons_Dark_Alliance-FLT ریلیز و انتشار داده شده است.
  • این بازی کامپیوتر کرک رسمی گروه FLT میباشد.
  • کرک آفلاین روی بازی اعمال شده است و نیازی به کرک توسط کاربر نخواهد بود.
  • بازی به صورت کامل و بدون حذفیات میباشد که نسخه رسمی MD5 میباشد.
  • حجم بازی از 31 گیگابایت به 21 گیگابایت کاهش یافته است.
  • زمان مورد نیاز برای نصب بازی بین 6  الی 20 دقیقه میباشد.
  • فضای مورد نیاز جهت نصب بازی 32 گیگابایت میباشد.
  • حداقل 2 گیگابایت رم برای آزاد برای نصب این بازی نیاز است.
  • در حین نصب میتوانید زبان را روی  RUS/ENG قرار دهید.
  • فایل Windows 7 Fix جهت سازگاری و فیکس شدن خودکار بازی با ویندوز 7 موجود است.

بازی کامپیوتر Dungeons & Dragons: Dark Alliance محصولی عالی از شرکت Tuque Games است که وظیفه انتشار آن برعهده شرکت Wizards of the Coast بوده که بازی در سال 2021 عرضه شده و توانسته امتیاز عالی 91 از 100 را از سایتهای مطرح جهانی کسب کند.

The world of Dungeons & Dragons comes to life in an explosive action brawler filled with real-time combat and dynamic co-op. Play as iconic D&D heroes and join up to three other friends to battle legendary monsters, earn powerful gear, and unlock new abilities to take on even bigger challenges.

 

 

 

لینک‌های دانلود

دانلود بازی Dungeons & Dragons: Dark Alliance – Deluxe Edition کامپیوتر | حجم: 20.2 گیگابایت

نسخه FitGirl



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

دانلود بازی Assassins Creed Valhalla برای کامپیوتر - نسخه EMPRESS

دانلود بازی Assassins Creed Valhalla برای PC

Assassins Creed Valhalla عنوانی کاملا شناخته شده از شرکت محبوب یوبی سافت می باشد که در نوامبر 2020 برای پلتفرم PC عرضه شده بود و تا کنون به صورت رسمی و کرک نشده در اختیار کاربران قرار گرفته بود که همین امروز توسط هکر معروف امپرس کرک و در قالب گروه EMPRESS عرضه شد. جالب است بدانید که این بازی از قفل قدرتمند Denuvo و VMProtect برخوردار بود که بعد از مدت ها کرک و اکنون نسخه معتبر این بازی در اختیار شما قرار گرفته است.

دانلود بازی اساسین کرید والهالا

داستان بازی اکشن Assassins Creed Valhalla در مورد یک زن و مرد وایکینگ می باشد که در همان ابتدای بازی باید بدنبال ماجراجویی هایی که سبب نابودی مراسمات و دوستان شما شده اند بروید. قلب شما در سینمایی که منتظر افتتاح آن بوده اید شکست و عزیزانتان طی یک اتفاق برنامه ریزی شده از دست رفتند که این مورد سبب خشمگین شدن شما شده است. با اجرای مراحل ابتدایی شما باید با برادرتان سیگورد به ماجراجویی های مختلفی در انگلیس بروید که در این بین مشکلات و موانع بسیاری سد راه شما خواهد شد. انگلیس در اوج قدرت خود است و با 4 امپراطوری بزرگ یعنی مرسیا ، آنگلیای شرقی ، نورتومبریا و وسکس در ارتباط است که اگر قصد نابود کردن انگلستان را دارید باید از سد این کشورها نیز عبور کنید.

شما بعنوان یک زن و مرد وایکینگ باید اقدامات بسیاری علیه نیروهای ساکسون انجام دهید. نیروهایی که سبب خرابی و آشوبی های اخیر در سرزمین شما شده اند که با غارت قلمرو شما بدنبال گسترش دادن سرزمین های خود هستند که تا کنون نیز توانسته اند قلعه های مستحکمی را در برابر دشمنان ایفا کنند. برای رویارویی با این دشمنان باید قدرت ذهن خود را بالا ببرید زیرا دشمنان شما هم از قدرت بالایی برخوردار هستند که شکست دادن آنها کار آسانی نخواهد بود.

 

دانلود بازی Assassins Creed Valhalla برای کامپیوتر - نسخه EMPRESS

 

گیم پلی بازی کامپیوتر Assassins Creed Valhalla :

بخش داستانی بازی از هیجانات خوبی برخوردار است که این مورد سبب به وجود آمدن یک گیم پلی سرگرم کننده شده است. سبکی که میتواند شما را با مراحل بسیاری رو به رو کند که برای عبور از دشمنان نیاز به کمک بازی خواهید داشت. رو به رو شدن با دشمنان قوی به شما این امکان را میدهد تا بتوانید از سلاح هایی که در اختیارتان قرار گرفته است استفاده کنید. یک سری شمشیر و سلاح افسانه ای که از جد شما به ارث رسیده است و همین مورد سبب قدرتمندتر شدن شما خواهد شد. البته تمامی سلاح ها به صورت رایگان در اختیارتان قرار نخواهد گرفت. بلکه برای رسیدن به یک سری قدرت و سلاح ها باید تاوان آنها را بدهید که نابود کردن هیولاها و دشمنان قدرتمند تاوان رسیدن به این آیتم ها می باشد.

بازی اساسین کرید والهالا مجموعه عظیمی از چالش های جدید را در اختیار شما قرار میدهد. چالش هایی که سبب به وجود آمدن گیم پلی خوبی شده است و به شما این امکان را میدهد تا برای ساعات و حتی روز های طولانی امکان حضور در مراحل این بازی را داشته باشید. با پیش روی در بازی شخصیت شما نیز رشد خواهد کرد و با برنامه های جدیدی رو به رو میشوید که بدون شک برای آینده به کارتان خواهد آمد. زیرا همان طور که گفته شد این بازی از وسعت بسیار خوبی برخوردار است که به همین آسانی ها نمیتوانید آنرا به پایان برسانید.

 

ok

 

گیم پلی اعتیادآور این بازی برای افراد زیر 14 سال مناسب نیست.

 

 

 

دلایلی جهت دانلود بازی اساسین کرید والهالا :

در بازی Assassins Creed Valhalla شما میتوانید کاوش های بسیاری از سواحل نروژ تا پادشاهی های انگلیس را در پیش رو داشته باشید. در برخی مسیر ها به بیراهه کشیده خواهید شد که این موارد هم جزو مراحل بازی بشمار میرود. رو به رو شدن با هیولاهایی که چندین برابر شما جثه دارند سبب عقب افتادن از برنامه ای که داشتید خواهد شد. زیرا نابود کردن این هیولاها نیاز به زمان بیشتری دارد که اگر بتوانید نقطه ضعف آنها را پیدا کنید میتوانید روند نابود کردنشان را با سرعت بالاتری انجام دهید. البته این هیولاها همیشه از لحاظ جثه از شما قویتر نخواهند بود بلکه در برخی از مراحل بازی با اشخاصی رو به رو میشوید که شاید از لحاظ جسمانی از شما ضعیفتر باشند اما باید بدانید که قدرت در همین اشخاص نففته است.

در این بازی شما میتوانید یک قبیله جدید برای خود تشکیل دهید و در برخی از مراحلی که نیاز به گروه خواهید داشت از باقی نیروهای خود استفاده کنید. البته دستیابی به وایکینگ های اصلی کاری سخت شده است زیرا کمتر شخصی است که بتوانید بعنوان یک جنگجو خواسته های شما را در میدان نبرد انجام دهد. اما بطور خلاصه تشکیل دادن قبیله در این بازی نیز برایتان مقدور خواهد بود.

 

ok

 

بدون شک حجم بالای بازی ارزش دانلود کردن را دارد.

 

 

دانلود بازی Assassins Creed Valhalla برای کامپیوتر - نسخه EMPRESS

 

شهرک سازی در بازی Assassins Creed Valhalla :

همان طور که در ابتدای بازی گفته شد این گیم از وسعت خوبی برخوردار است که یک بخش آن مربوط به استراتژیک می باشد. بخشی که به شما این امکان را میدهد تا با راه اندازی یک گروه قدرت کافی برای شکست دادن دشمنان را داشته باشید. با استخدام وایکینگ های جدید و رهبری آنها میتوانید به سایر سرزمین های انگلستان حمله کنید و با غارت اموال آنان بدنبال گسترش دادن شهرک ها و امپراطوری خود باشید. در این بین میتوانید به کشتی و ساختمان های بسیاری دسترسی داشته باشید که برای نقل مکان و یا حمله به آنها نیاز خواهید داشت.

اما تمام بخش بازی به همین مورد ختم نمیشود زیرا یک سری مراحل دشواری در بازی وجود دارد که پایان دادن به آنها کار هر کسی نخواهد بود بلکه شما باید به تنهایی در آنها حضور پیدا کنید و با اژدهایان و نیروهای دشمن رو در رو شوید. حضور جادوگران مختلف در قبیله های دشمنان سبب به وجود آمدن هیولاهای عظیم الجثه ای شده است که باید با قدرت سلاح و مهارت شمشیر زنی آنها را نابود کنید. در بازی اساسین کرید والهالا باید در تلاش باشید برای شکوه و عظمت یک وایکینگ افسانه ای به دشمنان خود حمله کنید و شهرک خود را رشد دهید و قدرت سیاسی خود را بسازید.

 

ok

 

بازی اساسیت کرید والهالا در چندین سبک 

 

 

دانلود بازی Assassins Creed Valhalla برای کامپیوتر - نسخه EMPRESS

 

طراحی و صداگذاری در بازی اساسین کرید والهالا :

 

بخشی که توانسته امتیاز کاملی را از کاربران و سایت های مطرح دنیا بدست آورد همین بخش است. استفاده از یک موتور گرافیکی قدرتمند و کاملا اختصاصی در ساخت بازی سبب شده تا کوچک ترین و حتی جزئی ترین بخش ها به بهترین نحو ممکن نمایش داده شوند. استفاده از یک سیستم رندر قدرتمند در بازی سبب شده است تا با یک کیفیت پایدار به صورت FullHD رو به رو باشید که نسبت به سیستم خود میتوانید آنرا کاهش دهید. این بخش به قدری جالب است که میتوانید ریختن برگ درختان و حتی سایه اشخاص روی زمین و یا مشاهده خود در آب را هم ببینید.

بخش دیگری که سبب قدرتمندتر شدن بازی Assassins Creed Valhalla شده است صداگذاری آن می باشد. استفاده از یک سری افکت های اختصاصی و موزیک هیجان انگیز سبب خواهد شد تا به صورت مداوم با هیجان دست و پنجه نرم کنید که این بخش در برخی از مراحل به اوج خود خواهد رسید. اگر شما نیز از دوست داران بازی های اکشن و ماجراجویی و نقش آفرینی هستید پیشنهاد میشود دانلود بازی Assassins Creed Valhalla برای کامپیوتر را از دست ندهید.



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

دانلود بازی Endzone: A World Apart برای کامپیوتر - نسخه FitGirl

دانلود بازی Endzone: A World Apart برای PC

بازی Endzone: A World Apart در سبک استراتژیک قرار دارد که توسط شرکت Gentlymad Studios طراحی و سپس با همکاری Assemble Entertainment و WhisperGam در مارس 2021 برای پلتفرم PC عرضه شده است. داستان بازی از جایی آغاز میشود که یک گروه تروریستی توانست یکی از بزرگ ترین بمب های هسته ای جهان را بدست آورد و که انفجار این بمب سبب به وجود آمدن مشکلات بسیاری و مرگ میلیارد ها نفر شد. تنها عده کمی که به قبیله Endzones معروف بودند توانستند جان سالم بدر ببرند که راز زنده ماندن آنها زندگی در اعماق زمین بوده است.

اکنون شما به عنوان یک بازمانده باید قبیله خود را مدیریت کنید و از مشکلات بزرگی که در پیش دارید عبور کنید. در این بین میتوانید به ساختمان و نیرو های مختلفی دسترسی داشته باشید که هر یک از ساختمان های موجود برای پیشبرد اهداف شما ضروری خواهند بود. همچنین برای تقویت مرز ها و جلوگیری از حمله سایر موجودات و انسان ها میتوانید نیروهای جدیدی را استخدام کنید و به دنبال گسترش دادن مرز های خود باشید. بیش از 70 ساختمان در این بازی وجود دارد که برای احداث آنان باید هزینه های مختلفی را صرف نمایید.

 

با پیش روی در این بازی مشکلات بیشتری سد راهتان میشود که در ابتدا به شما پیشنهاد میشود مرز های خود را تقویت کنید زیرا نمیدانید که قرار است با چه موجوداتی رو به رو شوید. طراحی مناسب و صداگذاری عالی و بخش های نامبرده سبب به وجود آمدن یک گیم پلی روان شده است که میتوانید برای دقایق طولانی در بازی حضور داشته باشید و سرگرم مراحل این بازی شوید. اگر شما نیز از دوست داران بازی های استراتژیک هستید پیشنهاد میشود دانلود بازی Endzone: A World Apart برای کامپیوتر را از دست ندهید.

 

ویژگی های نسخه FitGirl بازی Endzone: A World Apart :

  • بازی براساس Endzone.A.World.Apart-CODEX ریلیز و انتشار داده شده است.
  • این بازی کامپیوتر کرک رسمی گروه CODEX میباشد.
  • کرک آفلاین روی بازی اعمال شده است و نیازی به کرک توسط کاربر نخواهد بود.
  • بازی به صورت کامل و بدون حذفیات میباشد که نسخه رسمی MD5 میباشد.
  • حجم بازی از 5 گیگابایت به 2 گیگابایت کاهش یافته است.
  • زمان مورد نیاز برای نصب بازی بین 3 الی 5 دقیقه میباشد.
  • فضای مورد نیاز جهت نصب بازی 5 گیگابایت میباشد.
  • حداقل 2 گیگابایت رم برای آزاد برای نصب این بازی نیاز است.
  • در حین نصب میتوانید زبان را روی  RUS/ENG قرار دهید.

 

Endzone is a post-apocalyptic survival city builder, where you start a new civilization with a group of people after a global nuclear disaster. Build them a new home and ensure their survival in a shattered world, threatened by constant radiation, toxic rain, sandstorms and droughts.

 

دانلود بازی Endzone: A World Apart برای کامپیوتر - نسخه FitGirl

 

لینک‌های دانلود

دانلود بازی Endzone: A World Apart v1.0.7747.25951 + Windows 7 Fix کامپیوتر | حجم 3.2 گیگابایت

نسخه FitGirl



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

دانلود بازی Automobilista 2 برای PC

بازی Automobilista 2 عنوانی جدید از شرکت Reiza Studios می باشد که در سبک بازیهای مسابقه ای و شبیه سازی قرار دارد. این بازی جدید کامپیوتر پروژه ای است که طی تقریباً یک دهه توسعه یافته و در هسته اصلی آن ، یک شبیه سازی جامع از صحنه ورزش های برزیلی قرار گرفته که شامل تمام سری های اصلی مسابقات برزیل ، پیست های مسابقه و رانندگان آن است. رقابت در این بازی موج میزند و شما بعنوان یک راننده جدید باید در میان صدها راننده دیگر حضور پیدا کنید. برای کسب مقام اولی و محبوب شدن مسیر سختی را در پیش خواهید داشت زیرا این بازی از یک سیستم واقع گرایانه برخوردار است که سبقت گرفتن از رقبا را برای شما سخت میکند.

استفاده از مسیر های محبوب و شناخته شده دنیا مانند: Hatch ، Mount Panorama و Imola بازگو کننده سطح بالای بازی می باشد که شما میتوانید در ده ها مسیر پر پیچ و خم حضور پیدا کنید. در این بین ماشین های بسیاری از مطرح ترین شرکت های دنیا در اختیار شما قرار میگیرد که دستیابی به آنها کمی سخت می باشد. زیرا هر خودرویی که مد نظر دارید را باید خریداری کنید و بدست آوردن پول در این بازی راهی جز مسابقه دادن ندارد. استفاده از روش های جدید بازیسازی در این گیم سبب شده تا سازگاری خوبی با واقعیت مجازی یا همان VR داشته باشد که این مورد را به صورت آسان و تنها با چند کلیک ساده میتوانید اجرا کنید.

 

 

دانلود بازی Automobilista 2 v1.1.2.4 برای کامپیوتر

 

 

بازی به صورت آنلاین و چند نفره نیز قابل اجرا می باشد.

 

 

بازی Automobilista 2 از یک سیستم آب و هوایی قدرتمند برخوردار است که در طول مسابقات میتوانید شرایط مختلف جوی و شبانه روزی را مشاهده کنید. این سیستم روی روند بازی تاثیر بسزایی خواهد داشت زیرا در برخی از مسیر ها از سرعت بالای شما ممانعت میکند و در برخی مسیر های دیگر سبب افزایش سرعت شما میشود که دقیقا مانند واقعیت طراحی شده است. بازی اتومبیل 2 از خودروهای کلاسیک و جدید بهرهمند است که نسبت به سلیقه خود میتوانید به آنها دسترسی داشته باشید. با پیش روی در بازی و بدست آوردن پاداش های مختلف میتوانید گاراژ اختصاصی خود را راه اندازی کنید و با خرید تجهیزات جدید خودروی خود را تقویت کنید.

پشتیبانی از یک سیستم چند نفره به شما این امکان را میدهد تا بتوانید بازی را بصورت P2P و آنلاین هم اجرا نمایید. البته این مورد بستگی به آیتم های مختلفی دارد اما بطور کامل گیم پلی بهتری را نسبت به نسخه آفلاین دارا می باشد. در بخش آنلاین بازی در صورت پیروز شدن XP های مختلفی براساس رانندگی، به شما داده میشود که با آنها میتوانید رتبه خود را در میان میلیون ها گیمر دیگر افزایش دهید.

طراحی دیدنی در کنار صداگذاری عالی سبب به وجود آمدن یک بازی جذاب بنام Automobilista 2 شده است که گیم پلی عالی آن توانسته گیمرهای بسیاری را به سمت خود روانه کند. وجود گیم پلی پویا میتواند شما را برای دقایق طولانی سرگرم نماید که اگر شما نیز از دوست داران بازی های مسابقه ای هستید پیشنهاد میشود دانلود بازی Automobilista 2 برای کامپیوتر را از دست ندهید.

 

 

جهت اجرای بدون مشکل بازی پیشنهاد میشود سیستم مورد نیاز جهت نصب را مشاهده کنید.

 

 

Packing an even larger roster of diverse cars and tracks than its predecessor, Automobilista 2 ventures further into the best of international motorsports, including prestigious brands along with iconic venues such as Brands Hatch, Mount Panorama and Imola, at the same time continuing to explore the more exotic and exciting forms of motorsports from around the world.



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

دانلود بازی Panzer Corps 2: Axis Operations - 1941 برای کامپیوتر - نسخه CODEX

دانلود بازی Panzer Corps 2: Axis Operations – 1941 برای PC

Panzer Corps 2: Axis Operations – 1941 یک بازی جدید استراتژی می باشد که توسط شرکت Flashback Games طراحی و سپس با همکاری Slitherine Ltd. در مارس 2021 (همین امروز:)) برای پلتفرم PC عرضه شده است که نسخه معتبر و کرک شده بازی در اختیار شما قرار گرفته است. داستانی کاملا هیجان انگیز و استرس آور در این بازی وجود دارد که شما در نقش یک کشور و یا بهتر است بگوییم قلمرو جدید از نبرد آلمان با کشور های اتریش ، چکسلواکی ، لهستان ، نروژ ، دانمارک ، لوکزامبورگ ، هلند ، بلژیک ، فرانسه جان سالم بدر برده اید. المان به دلیل دارا بودن ارتش قدرتمند توانست اروپای غربی را به تسخیر خود در آورد و اکنون تصمیم دارد کل جهان را به تسخیر خود در آورد که قلمرو شما جزو اولین حملات آنها خواهد بود.

این بازی جدید در سال 1941 جریان دارد که برای تشکیل دادن یک کشور میتوانید به آیتم های بسیاری دسترسی داشته باشید. دستیابی به این آیتم ها نیازمند خواهد بود که از دلالان میتوانید آنها را خریداری کنید زیرا قلمرو شما به طور کامل تحریم آلمان شده است و به این آسانی ها نمیتوانید به ابزار های مختلف دسترسی داشته باشید. با راه اندازی نیرو های نظامی میتوانید ارتش قدرتمندی را تشکیل دهید و با حمله به نیروهای آلمان به دنبال بازپس گیری سایر سرزمین ها باشید. این بازی شامل بخش های بسیاری است که میتوانید وسعت آنرا در مراحل ابتدایی مشاهده کنید.

 

بازی Panzer Corps 2: Axis Operations – 1941 از یک سیستم پاداش برخوردار است که با حمله به سرزمین ها میتوانید پاداش های خوبی را بدست آورید و غنیمت های جنگی بدست آورید. در ابتدای بازی روش و تاکتیک های مختلفی به شما آموزش داده میشود که بعد از آن باید خودتان بدنبال پیروزی باشید. طراحی دیدنی با صداگذاری عالی از اصلی ترین ویژگی های این بازی است که میتوانید برای دقایق طولانی در آن حضور داشته باشید و سرگرم مراحل آن شوید. تانک و نیرو های بسیاری در بازی وجود دارد که با پیاده سازی صحیح آنها میتوانید از مرز های خود در برابر حملات دشمن محافظت کنید و یا استفاده صحیح از نیروها میتوانید به پیروزی شما کمک فراوانی کند.

 

But Italian failures in the war have postponed this colossal assault and now the Balkans must first be secured. Once again your elite Wehrmacht forces are being called to action as Yugoslavia, Greece, and Crete must be secured before Barbarossa can begin.

 

لینک‌های دانلود

دانلود بازی Panzer Corps 2 Axis Operations 1941 کامپیوتر - حجم 8 گیگابایت

نسخه CODEX



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

دانلود بازی Dungeon Defenders: Awakened برای کامپیوتر - نسخه CODEX

دانلود بازی Dungeon Defenders: Awakened برای PC

Dungeon Defenders: Awakened عنوان یک بازی جدید استراتژیک برای کامپیوتر است که توسط شرکت بازیسازی Chromatic Games طراحی و در می 2020 برای پلتفرم PC عرضه شده است. داستان بازی از جایی آغاز میشود که نیروهای امنیتی قلمرو شما طی یک حادثه توان مقابله با هیولاهای آسمانی را از دست میدهند و همین مورد سبب میشود تا نیروهای بسیاری از سایر سیاره ها به سرزمین شما وارد شوند. برای نبرد با دشمنان خود ابتدا لشکری برای خود تشکیل دهید آنها را تقویت و بازسازی نمایید. به دشمنان خود یورش و منابع آنها را غارت کنید تا توان خرید بخش های جدید را داشته باشید. همچنین این بازی امکان افزایش دادن سطح نیروها را دارد که میتوانید به جمع بازیکنان حرفه ای این بازی هیجان انگیز ملحث شوید.

اتریا نام سرزمین دیرینه شما میباشد که قرن ها در صلح و ارامش در حال سبری بوده است وطی هجوم نیرو های بیگانه امنیت خود را از دست داده است . شما به عنوان یک ابر قهرمان باید از سرزمین بدریتان دربرابر نیرو های بیگانه محافظت کنید. دراین بین میتوانید به نیرو های مختلفی دسترسی داشته باشید همچنین بازی Dungeon Defenders به شما این امکان را میدهد تا در سیستم سفارشی سازی بازی نیرهای خود را تقویت کنید تقویت نیروها نیازمند یک سری ایتم و xp میباشد که در طول مراحل به انها دسترسی بیدا کنید. با پیشروی در بازی دشمنان قوی تری سد راه شما میشوند که برای شکست دادن انها مینوانید از صلاح هایی که در بازی برای شما قرار داده شده است استفاده کنید. اگر شما نیز از دوست داران این سبک بازی هستید پارسی دانلود پیشنهاد میکند دانلود بازی Dungeon Defenders: Awakened برای کامپیوتر را از دست ندهید.

 

Dungeon Defenders: Awakened is co-op Tower Defense combined with epic Action RPG combat. You’re able to join forces with up to four players to take on a never-ending army of orcs, demons, and dragons! Are your defenses strong enough to save the world of Etheria?

 

لینک‌های دانلود

دانلود بازی Dungeon Defenders: Awakened کامپیوتر | حجم 4.4 گیگابایت

نسخه CODEX

 



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

دانلود بازی Teomim Island برای PC

Teomim Island عنوان یک بازی جدید اکشن می باشد که توسط شرکت Jakov Jakov طراحی و در سال 2020 برای پلتفرم PC عرضه شده است. یک بازی تک نفره با داستانی عالی در اختیار شما قرار گرفته است که شما در جزیره ای مرموز گرفتار شده اید و هیچ اطلاعی از آن ندارید. داستان از جایی آغاز میشود که در این جنگل یک سری موجودات غریبه و ناشناس نیز حضور دارند که شما مزاحم آنها شده اید. جزیره از پوشش گیاهی مختلفی برخوردار است که اکثر آنرا جنگل های تاریک و ترسناک تشکیل میدهد. اما نگران نباشید قبل از شما نیز گروه های مختلفی برای افشای این جزیره وارد آن شده اند که تا کنون کسی نتوانسته از آن جان سالم بدر ببرد که شما بعنوان یک نیروی جدید میتوانید از باقی مانده سلاح و جلیقه ها برای محافظت از خود استفاده نمایید.

بازی جزیره تمیم شامل آیتم و المان های بسیاری است که با دسترسی به آنها میتوانید قدرت خود را افزایش دهید. اما مهم ترین عامل زنده مانده شما در این جزیره قدرت ذهنتان است که از چه طریقی با هیولاها رو به رو شوید و آنها را شکست دهید. طراحی مناسب با استفاده از افکت های دیدنی سبب شده تا ترس و استرس را به طور کامل احساس کنید. این بخش از بازی با یک صداگذاری عالی تکمیل شده است که میتوانید برای دقایق طولانی در بازی حضور داشته باشید و سرگرم مراحل آن شوید. اگر شما نیز از دوست داران بازی های اکشن و FPS هستید پارسی دانلود پیشنهاد میکند دانلود بازی Teomim Island برای کامپیوتر را از دست ندهید.

 

Teomim Island Is a Short Singleplayer Experience, You will need to explore the island to progress, The environment is dark and a big part of the island is its forest walking there at night time is dangerous this is why you are a trained professional, Loot is found all around the island collect as much supplies as you can because you’re not alone, There are many wolves that inhabit the island you will need to protect yourself from them by using firearms found all over the island.

 

لینک‌های دانلود

دانلود بازی Teomim Island کامپیوتر | حجم 12 گیگابایت

نسخه DARKSiDERS



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

دانلود بازی Fire Emblem: Three Houses برای کامپیوتر - نسخه FitGirl

دانلود بازی Fire Emblem: Three Houses برای PC

Fire Emblem: Three Houses یک بازی نقش آفرینی تاکتیکی در سال 2019 است که توسط Intelligent Systems و Koei Tecmo برای Nintendo Switch ساخته و توسط نینتندو در سراسر جهان منتشر شده است. این شانزدهمین قسمت از سری Fire Emblem و اولین قسمت از کنسول های خانگی از زمان Fire Emblem: Radiant Dawn است که در سال 2007 منتشر شد. این بازی در مورد یک نبرد وسیع در سرزمین های بیگانه است که شما در آن حضور دارید و تصمیمی که برای آینده قلمرو خود گرفته اید این است که این سرزمین را نیز به قلمرو خود اضافه کنید.

در این بین باید با دشمنان بسیاری وارد نبرد شوید که با شکست دادن هر یک از این گروه ها، نیروهای بیشتری برای شکست دادن شما متحد میشوند که این موضوع کار را برای شما سخت تر خواهد کرد. این بازی کامپیوتر از یک طراحی دیدنی برخوردار است که میتوانید شاهد یک کیفیت HD در کنار صداگذاری عالی باشید. این دو بخش به صورت کاملا حرفه ای و با وسواس بالا شکل گرفته اند که در آن جزئی ترین موارد هم با دقت بالا طراحی شده است. اگ شما نیز از دوست داران این سبک بازیها هستید پیشنهاد میشود دانلود بازی Fire Emblem: Three Houses برای کامپیوتر را از دست ندهید.

 

 

DLCs های موجود در این نسخه :

  • Additional Quests
  • Additional Support Items
  • Auxiliary Battle Maps
  • New Attire
  • Officers Academy Uniform Byleth
  • Side Story: Cindered Shadows

 

 

ویژگی های نسخه FitGirl بازی Fire Emblem: Three Houses :

  • بازی براساس Switch release with Update v327680 ریلیز و انتشار داده شده است.
  • کرک آفلاین روی بازی اعمال شده است و نیازی به کرک توسط کاربر نخواهد بود.
  • بازی به صورت کامل و بدون حذفیات میباشد که نسخه رسمی MD5 میباشد.
  • حجم بازی از 13 گیگابایت به 6 گیگابایت کاهش یافته است.
  • زمان مورد نیاز برای نصب بازی بین 10 الی 15 دقیقه میباشد.
  • فضای مورد نیاز جهت نصب بازی 13 گیگابایت میباشد.
  • حداقل 2 گیگابایت رم برای آزاد برای نصب این بازی نیاز است.
  • در حین نصب میتوانید زبان را روی  RUS/ENG قرار دهید.

 

Shape the future of a continent on the verge of war in Fire Emblem: Three Houses for Nintendo Switch. Lead the students of one of three prestigious houses through their academic lives and in tactical, turn-based battles filled with new, strategic twists to overcome.

 

لینک‌های دانلود

دانلود بازی Fire Emblem: Three Houses v1.2.0 + 6 DLCs + Yuzu Emu for PC کامپیوتر | حجم 7.3 گیگابایت

نسخه FitGirl



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 دانلود بازی R.B.I. Baseball 21 برای کامپیوتر - نسخه FitGirl

دانلود بازی R.B.I. Baseball 21 برای PC

R.B.I. Baseball 21 عنوان یک بازی ورزشی جدید برای کامپیوتر است که توسط شرکت MLB طراحی و در مارس 2021 برای پلتفرم PC عرضه شده است که جدید ترین نسخه از ورزش بیسبال نی بشمار میرود. این بازی به شما این امکان را میدهد تا بتوانید در لیگ های معتبر جهانی حضور پیدا کنید. برای حضور در این رقابت ها باید یک تیم آماده را تشکیل دهید زیرا رقبایی که قرار است با آنها رو به رو شوید از قدرت بالایی برخوردار هستند و اگر بعنوان یک گیمر تازه وارد خود را نشان دهید بدون شک شکست خواهید خورد. برای پیروز شدن در تورنومتر های این بازی میتوانید تاکتیک های مختلفی را در زمین پیاده سازی کنید که در ابتدای بازی با تعدادی از آنها آشنا خواهید شد.

بازی کامپیوتر بیسبال 2021 شامل ده ها آیتم و بخش است که با دسترسی به آنها میتوانید تیم خود را بعنوان یک تیم شخصی و سفارشی به رقبا نشان دهید. وجود حالت های مختلف برای اجرای بازی نیز سبب میشود تا نسبت به سلیقه خود بتوانید وارد مراحل بازی شوید. طراحی واقع گرایانه و استفاده از قوانین مربوط به بیسبال میتواند حس بهتری را در حین بازی به شما منتقل کند. طراحی با کیفیت در کنار صداگذاری مثال زدنی از دیگر ویژگی های این بازی است که اگر شما نیز از دوست داران بازی های ورزشی هستید پارسی دانلود پیشنهاد میکند دانلود بازی R.B.I. Baseball 21 برای کامپیوتر را از دست ندهید.

 

ویژگی های نسخه FitGirl بازی R.B.I. Baseball 21 :

  • بازی براساس R.B.I.Baseball.21-CODEX ریلیز و انتشار داده شده است.
  • این بازی کامپیوتر کرک رسمی گروه CODEX میباشد.
  • کرک آفلاین روی بازی اعمال شده است و نیازی به کرک توسط کاربر نخواهد بود.
  • بازی به صورت کامل و بدون حذفیات میباشد که نسخه رسمی MD5 میباشد.
  • حجم بازی از 9 گیگابایت به 3 گیگابایت کاهش یافته است.
  • زمان مورد نیاز برای نصب بازی بین 6 الی 17 دقیقه میباشد.
  • فضای مورد نیاز جهت نصب بازی 10 گیگابایت میباشد.
  • حداقل 2 گیگابایت رم برای آزاد برای نصب این بازی نیاز است.
  • در حین نصب میتوانید زبان را روی  RUS/ENG قرار دهید.

 

PLAY YOUR WAY. Create a legacy and make a statement. The world of MLB awaits in R.B.I. Baseball 21. R.B.I. is the fast-paced, easy-to-learn baseball franchise perfect for anyone who wants to pick up and play, and R.B.I. Baseball 21 brings new features including create-a-player, play-by-play commentary, immersive time-of-day, and incredible visual improvements. Step up to the plate, crush home runs, and take your club to a World Series title in R.B.I. Baseball 21.

 

لینک‌های دانلود

دانلود بازی R.B.I. Baseball 21 کامپیوتر | حجم 3.8 گیگابایت

نسخه FitGirl



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

دانلود بازی Iron Harvest Deluxe Edition برای کامپیوتر - نسخه P2P

دانلود بازی Iron Harvest Deluxe Edition برای PC

Iron Harvest Deluxe Edition جنگ های آهنین یک بازی کامپیوتر فوق العاده که در سبک استراتژیک می باشد توسط استودیو بازیسازی KING Art طراحی و عرضه شده است. بازی که در سال 1920 و بعد از جنگ جهانی روایت میشود به شما و ارتش کشورتان این امکان را میدهد تا با استفاده کردن از انواع مختلف آرایش های نظامی و بکارگیری از سلاح ها و مهمات مختلف تمامی تلاشتان را انجام دهید تا بخش های مختلف از سرزمین دشمن را بدست آورده و در نهایت قدرت خود را چندین برابر کنید. انسان ها تمامی تلاش خودشان را در زمینه تکنولوژی و پیشرفت آن انجام داده اند و سرانجام موفق شده که سلاح ها و دستاوردهای منحصر به فردی را به وجود آورند که به سادگی در برابر دشمنان مقاومت کنند که در نوع خود بسیار مهم است. بعد از پایان یافتن جنگ جهانی کشورهای اروپایی تصمیم به بازسازی دوباره بخش های مختلف گرفته اند در همین حال در بخش های دیگری شهر خطر جدید در حال شکل گرفت است.

در بخش هایی از شهر یکسری گروه های مخفی در تلاش هستند تا وارد اروپا شده و ناامنی هایی را به وجود آورند دوباره به درگیری ها ادامه دهند و در بخش دیگر دیگر گروه های خرابکاری تلاش میکنند امنیت مردم را از بین ببرند و حال اروپا باید تمامی تلاش خودش را انجام دهد تا غافلگیر نشود تمامی مشکلات به وجود آمده را به خوبی مدیریت کند. در این بازی تکنولوژی‌های عجیب‌وغریب بسیار زیاد وجود دارد بطوری که ممکن است با بعضی از آنها بدون آموزش نتوانید به خوبی کار کنید پس سعی کنید با تمامی سلاح های موجود آشنا شوید تا در مواقع ضروری بتوانید تمامی آنها را بکار بگیرید. با وجود تمامی این سلاح ها و تکنولوژی های عجیب و خاص بازی حال و هوای قدیمی و کلاسیک خودش را به خوبی حفظ کرده و شما را در محیط ها و موقعیت های خاص همان روزهای جنگ قرار میدهد بطوری که با انجام این گیم پلی بطور مداوم حس جنگ را به خوبی درک خواهید نمود.

 

تنوع نیروها و سربازان شما بسیار زیاد می باشد و شما می بایست بدانید که هر یک از این سربازان و نیروهای نظامی را در چه منطقه ای از بازی قرار دهید تا دشمنان به خوبی از این استراتژی شما غافلگیر شوند. استفاده از تاکتیک و استراتژی های درست در طول گیم پلی بسیار میتواند موثر باشد ممکن است در بعضی از قسمت های شهر نیروهای کمی را در اختیار داشته باشید اما استراتژی که استفاده میکنید موثر واقع شود و آن منطقه را بطور کامل بدست آورید. به کمک منوی که در پایین صفحه نمایش قرار دارد تمامی مهمات و نیروهای خود را به درستی مدیریت کنید.

 

 

بازی به صورت Early Access ارائه شده است که تا انتشار نسخه کرک شده و رسمی میتوانید آنرا به صورت دمو اجرا کنید.

 

لینک‌های دانلود

دانلود بازی Iron Harvest Deluxe Edition کامپیوتر | حجم 13.9 گیگابایت

نسخه P2P



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

دانلود بازی Arboria The Mutated Machinery برای کامپیوتر - نسخه Early Access

دانلود بازی Arboria The Mutated Machinery برای PC

Arboria The Mutated Machinery عنوان یک بازی کامپیوتر منحصر به فرد و فوق العاده می باشد که توسط استودیو بازی سازی Dreamplant طراحی و منتشر شده است. بازی به شما این امکان را میدهد تا به عنوان یک مبارزه حرفه ای به جستجو و اکتشاف تمامی مناطق اطراف خود بپردازید. در این بازی فوق العاده سیاه چاله های بسیاز زیادی وجود دارد که در هر یک از این سیاه چاله ها ماجراجویی های خاصی وجود دارد که می بایست برای کامل کردن این گیم پلی جذاب تمامی آنها را یکی پس از دیگری جستجو کرده تمامی آیتم های موجود را جمع آوری نمایید. اما باید در نظر داشته باشید که کار به همین سادگی ها هم نیست در طول بازی حریف های بسیاری به سمت شما حمله ور خواهد شد می بایست با مهارت بالای کاراکتر خود تمامی آنها را یکی پس از دیگری از بین ببرید.

بازی Arboria The Mutated Machinery شما را در هر یک از سیاه چاله ها هنگام جستجو در شرایط های سخت قرار میدهد تا بتوانید مهارت های خود را به کار بگیرید و از پس تمامی مشکلات بر بیایید. در بازی قبیله ای به اسم Yotunz وجود دارد که در خطر است و شما به عنوان یک فرد برگزیده باید تمامی تلاش خود را انجام دهید تا تمامی این قبیله را نجات دهید. رفته رفته به بخش های ممنوعه وارد خواهید شد مکان هایی که اگر به خوبی در آنجا جستجو انجام دهید انواع مختلف اسرار برای شما بازگشایی خواهد شد. گفتنی است که در بازی اسلحه های مختلف وجود دارد که هر کدام دارای قدرت های متنوعی می باشد و در مواقع خاص به شما کمک خواهد نمود.

 

همانطور که گفته شد در بازی سلاح های مختلف با قدرت های منحصر به فردی وجود دارد برای اینکه بتوانید قدرت تخریب سلاح های خود را بیشتر کنید باید آنها را در بخش مورد نظر بازی آپدیت کرده تا به سادگی با یک یا دو شلیک ساده دشمنان را از بین ببرید. در هر یک از سیاه چاله های موجود در بازی دشمن های متنوعی وجود دارند و درجه سختی و میزان انرژی و مهارت آنها نیز فرق دارد پس سعی کنید سلاح های درستی را با خود به همراه داشته باشید در بعضی از مواقع میتوانید بدون درگیری با دشمنان بخش های مختلف از بازی را رد کنید اما اگر دنبال هیجان هستید بهتر از با سروصدای کامل به محیط وارد شده تا دشمنان به سمت شما حمله ور شوند به شدت مواظب سلاح های خطرناک دشمنان خود باشید. دانلود بازی Arboria The Mutated Machinery را از دست ندهید.

 

 

بازی به صورت Early Access ارائه شده است که تا انتشار نسخه کرک شده و رسمی میتوانید آنرا به صورت دمو اجرا کنید.

 

لینک‌های دانلود

دانلود بازی Arboria The Mutated Machinery کامپیوتر | حجم 6.9 گیگابایت

Early Access



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

دانلود بازی Pascal’s Wager: Definitive Edition برای کامپیوتر - نسخه FitGirl

دانلود بازی Pascal’s Wager: Definitive Edition برای PC

Pascal’s Wager: Definitive Edition یک بازی جذاب در سبک نقش آفرینی می باشد که توسط شرکت TipsWorks طراحی و سپس توسط Giant Global در مارس 2021 برای پلتفرم PC عرضه شده است. داستان بازی از جایی آغاز میشود که موجوداتی بنام کلوسوس وارد سرزمین شما که Solas نام دارد شده اند و همین موجودات به دلیل قدرتمند بودن توانسته اند سرزمین شما را به تسخیر خود در آورند. در آن زمان شما در مکانی دیگر در حال انجام ماموریت بوده اید و اکنون که بازگشته اید با صحنه ای باور نکردنی رو به رو شده اید که تمام امپراطوری سرزمین شما از بین رفته است و بنای چیز سالمی باقی نمانده است که این مورد سبب خشمگین شده شما شده است. اکنون با استفاده از قدرت و مهارت هایی که در اختیار دارید باید از شر موجودات کلوسوس خلاص شوید که مسیر سختی را در پیش خواهید داشت.

فرقه کلوسوس شامل هیولا های بسیاری است که هر چه به سمت رئیس آنها نزدیکتر میشوید قدرتشان بیشتر میشود و شما باید این مورد را در نظر داشته باشید. با پیش روی در بازی میتوانید مهارت های جدیدی را بدست آورید و با استفاده از سلاح های خود آنها را شکست دهید.

 

بازی Pascal’s Wager: Definitive Edition شامل 5 شخصیت می باشد که با دسترسی به آنها میتوانید بین شخصیت ها سوئیچ کنید. استفاده از داستانی غنی و کاملا جذاب سبب خواهد شد تا با یک بازی کاملا جذاب سروکار داشته باشید که نسبت به حجم مناسب بازی گیم پلی خوبی در آن نهفته است. قرن ها پیش خورشید طی یک جادوی بزرگ در دریا غرق شد و همین مورد سبب به وجود آمدن موجوداتی بنام کلوسوس شد که این هیولاها تصمیم دارند تمام کهکشان ها را به تسخیر خود در آورند که شما بعنوان یک بازمانده و قهرمان باید جلوی آنها را بگیرید.

در مراحل این بازی با چهره ی واقعی شیطان رو به رو خواهید شد که بدون شک ترس و دلهره را به دل شما خواهد انداخت. استفاده از یک موتور گرافیکی قدرتمند سبب بوجود آمدن طراحی زیبایی شده است که میتوانید شاهد یک کیفیت پایدار به صورت HD باشید. همچنین صدا گذاری خوبی در بازی وجود دارد که میتواند نظر شما را به خودش جلب نماید. اگر شما نیز از دوست داران بازی های نقش آفرینی هستید پیشنهاد میشود دانلود بازی Pascal’s Wager: Definitive Edition برای کامپیوتر را از دست ندهید.

 

  • این بازی از یک گیم پلی اعتیادآور برخوردار است که پیشنهاد میشود آنرا از دست ندهید.

 

ویژگی های نسخه FitGirl بازی Pascal’s Wager: Definitive Edition :

  • بازی براساس Pascals.Wager.Definitive.Edition-CODEX ریلیز و انتشار داده شده است.
  • این بازی کامپیوتر کرک رسمی گروه CODEX میباشد.
  • کرک آفلاین روی بازی اعمال شده است و نیازی به کرک توسط کاربر نخواهد بود.
  • بازی به صورت کامل و بدون حذفیات میباشد که نسخه رسمی MD5 میباشد.
  • حجم بازی از 9 گیگابایت به 3 گیگابایت کاهش یافته است.
  • زمان مورد نیاز برای نصب بازی بین 5 الی 15 دقیقه میباشد.
  • فضای مورد نیاز جهت نصب بازی 11 گیگابایت میباشد.
  • حداقل 2 گیگابایت رم برای آزاد برای نصب این بازی نیاز است.
  • در حین نصب میتوانید زبان را روی  RUS/ENG قرار دهید.


:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

دانلود بازی Super Smash Bros Ultimate برای کامپیوتر - نسخه FitGirl

دانلود بازی Super Smash Bros Ultimate برای PC

Super Smash Bros Ultimate یک بازی ماجراجویی جذاب است که با همکاری سه شرکت Bandai Namco Studios و Sora و Nintendo طراحی و عرضه شده است که میتوانید شاهد یک بازی کاملا جذاب و سرگرم کننده باشید. این بازی به دو صورت آفلاین و آنلاین قابل اجرا می باشد که در بخش آفلاین بازی میتوانید شاهد یک سری مراحل سرگرم کننده باشید که این بخش توانایی سرگرم کردن شما برای ساعات طولانی را دارا می باشد و بعنوان یک بخش مجزا کاملا میتواند بخش و ماموریت های خوبی را در اختیارتان قرار دهد.

اما بخش آنلاین بازی در واقع رقابت بین شما و سایر گیمرها می باشد که باید به دنبال تقویت کردن خود باشید. در ابتدا تنها 8 شخصیت در اختیار شما قرار گرفته است که برای آزاد سازی سایر شخصیت ها و آیتم های موجود باید هزینه های مختلفی را صرف نمایید. برای بدست آوردن این هزینه ها میتوانید در ابتدا رقبایی که هم سطح خودتان هستند را شکست دهید و با جمع آوری XP ها به دنبال تقویت خود باشید. بازی Super Smash Bros Ultimate بسیار وسیعتر از آن چیزی است که اکنون در ذهن شما قرار دارد زیرا شخصیت سایر بازی های محبوب نیز در این بازی حضور دارند که برای ایفای نقش هر یک از آنها بخشهای جذابی به بازی اضافه شده است.

 

بیش از 74 شخصیت در این بازی وجود دارد که با آزاد سازی آنها میتوانید بین شخصیت ها سوئیچ کنید و ادامه بازی را با آنان انجام دهید. این بازی همان طور که گفته شد شامل یک گیم پلی اعتیاداور است که با حضور در آن میتوانید برای ساعات طولانی سرگرم شوید. استفاده از صداگذاری عالی در کنار طراحی دیدنی میتواند نظر هر گیمری را به بازی جلب نماید. اگر شما نیز از دوست داران بازی های ماجراجویی و آنلاین هستید وبسایت پارسی دانلود پیشنهاد میکند دانلود بازی Super Smash Bros Ultimate برای کامپیوتر را از دست ندهید.

 

ویژگی های نسخه FitGirl بازی Super Smash Bros Ultimate :

  • بازی براساس release with Update v1507328 (March 5, 2021) ریلیز و انتشار داده شده است.
  • کرک آفلاین روی بازی اعمال شده است و نیازی به کرک توسط کاربر نخواهد بود.
  • بازی به صورت کامل و بدون حذفیات میباشد که نسخه رسمی MD5 میباشد.
  • حجم بازی از 16.7 گیگابایت به 8 گیگابایت کاهش یافته است.
  • زمان مورد نیاز برای نصب بازی بین 10 الی 15 دقیقه میباشد.
  • فضای مورد نیاز جهت نصب بازی 28 گیگابایت میباشد.
  • حداقل 2 گیگابایت رم برای آزاد برای نصب این بازی نیاز است.
  • در حین نصب میتوانید زبان را روی  RUS/ENG قرار دهید.

 

لینک‌های دانلود

دانلود بازی Super Smash Bros. Ultimate v11.0.0 + All Released DLCs + Yuzu Emu for PC کامپیوتر | حجم 8.7 گیگابایت

نسخه FitGirl



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

دانلود بازی Bloodroots برای کامپیوتر - نسخه CODEX

دانلود بازی Bloodroots برای PC

Bloodroots عنوان یک بازی کامپیوتر فوق العاده که در سبک اکشن می باشد توسط استودیو بازیسازی Paper Cult طراحی و عرضه شده است. Mr. Wolf شحصیت اصلی بازی به شدت شکست خورده و دشمنان پیروز شده اند و حالا او باید تمامی تلاش خودش را انجام دهد تا دوباره با بکارگیری استراتژی ها و تکنیک های مبارزه ای جدید تمامی آنها را شکست دهد. اما این کار به همین سادگی ها هم نخواهد بود پس به این شخصیت زخمی و شکست خورده کمک کنید تا دوباره به روزهای اوج خودش برگردد. در بازی اسلحه و تفنگ های مختلف حرف اول را میزنند و می بایست با نشانه گیری درست به سمت حریف های خود تمامی آنها را یکی پس از دیگری از بین ببرید. 

بازی Bloodroots دارای یک داستان 8 ساعته بسیار جذاب می باشد که میتوانید در این مدت تجربه های منحصر به فردی را کسب کنید. در ابتدای بازی هر یک از سلاح های بازی قدرت تخریب کمی را دارا می باشند و رفته رفته با ارتقاع دادن آنها میتوانید قدرت سلاح ها را افزایش داده و بهتر عمل کنید. البته نشانه گیری درست در بازی نیز بسیار مهم است و باید بدانید که با به هدف زدن یعنی شلیک در سر دشمنان میتوانید امتیاز بیشتری را کسب نمایید مراحل بازی نیز با پیشرفت بیشتر شما رفته رفته سخت تر می شود و شما باید از استراتژی های جدیدتری در مقابل دشمنان استفاده کنید.

 

توسعه دهندگان این بازی تمامی تلاش خودشان را انجام داده اند که هرج و مرج را به خوبی در این بازی نشان دهند و با بکارگیری و استفاده از سبک مبارزه مختلف این ویژگی ها را به خوبی به نمایش گذاشته اند. همانطور که گفته شد هر یک از مرحله های بازی دارای بخش های مختلف می باشد و شما باید در محیط های متنوع به جستجو بپردازید و آیتم های مختلف را جمع آوری کنید تا در مرحله های دیگر از آنها استفاده کنید. در ابتدای شروع بازی ممکن است که تعجب کنید که چرا صدای مبارزه ها و جنگ در بازی زیاد است و باید مدام مبارزه کنید اما رفته رفته این موضوع عادی خواهد شد. اگر شما نیز از دوست داران بازی های اکشن هستید پیشنهاد میشود دانلود بازی Bloodroots برای کامپیوتر را از دست ندهید.

 

لینک‌های دانلود

دانلود بازی Bloodroots کامپیوتر | حجم 1.4 گیگابایت

نسخه DARKSiDERS



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

دانلود بازی Dead Age 2 برای کامپیوتر - نسخه FitGirl

دانلود بازی Dead Age 2 برای PC

Dead Age 2 یکی دیگر از بازی های جدید ترسناک می باشد که توسط شرکت بازیسازی Silent Dreams طراحی و سپس توسط Headup در مارس 2021 برای پلتفرم PC عرضه شده است. زنده مانده در بازی عصر مردگان 2 کار سخت و دشواری است زیرا باید در دنیای زامبی های متحرک زنده بمانید و با صدها زامبی در هر مرحله رو به رو شوید که بدون شک کار سختی را در پیش خواهید داشت. زیرا سبک این بازی به صورت نوبتی ساخته شده است و نمیتوانید به صورت روان با زامبی ها درگیر شوید که همین مورد مورد توجه بسیاری از گیمر ها شده است.

بازی کامپیوتر عصر مردگان 2 شامل بیش از 24 مهارت است که با دسترسی به آنها میتوانید قدرت ضربات خود را افزایش دهید و یا به دنبال خرید سلاح های جدید باشید که در این صورت میتوانید زامبی های پیش رو را با سرعت بالاتری از میان بردارید. البته ناگفته نماند که این مسیر یکطرفه هم نیست و شما با پیش روی در مراحل با زامبی های قدرتمندتری روبه رو میشوید که این توازن قدرت میتواند شما را به چالش بکشد. استفاده از آیتم و المان های کمکی در طول مراحل این امکان را به شما میدهد تا در سخت ترین شرایط بازی هم امید برای زنده مانده داشته باشید.

 

بازی Dead Age 2 شامل بیش از 80 مکان است که باید در آنها حضور پیدا کنید. مکان هایی که شامل موانع مخصوص به خود هستند و در صورت استفاده از تاکتیک مناسب میتوانند برای شما بعنوان یک محافظ شناخته شوند. با پشت سر گذاشتن هر مرحله از بازی میتوانید پاداش های مختلفی را بدست آورید که با جمع آوری این موارد میتوانید آیتم های جدیدی را برای خود خریداری کنید. به صورت کلی این بازی به صورت Survival RPG عرضه شده است که اگر بدنبال یک بازی سرگرم کننده هستید پیشنهاد میشود عصر مردگان 2 را از دست ندهید.

شخصیت و حیوانات مختلفی در بازی حضور دارند که برای کمک گرفتن از آنها باید پاداش های خود را افزایش دهید تا بتوانید یک گروه برای نابودی زامبی ها تشکیل دهید. استفاده از طراحی مناسب در کنار صداگذاری عالی سبب خواهد شد تا با یک بازی کاملا سرگرم کننده رو به رو باشید که وبسایت پارسی دانلود پیشنهاد میکند دانلود بازی Dead Age 2 برای کامپیوتر را از دست ندهید.

 

رده سنی بازی 16+ می باشد که پیشنهاد میشود آنرا رعایت کنید.

 

ویژگی های نسخه FitGirl بازی Dead Age 2 :

  • بازی براساس Dead.Age.2-CODEX ریلیز و انتشار داده شده است.
  • این گیم کرک رسمی گروه CODEX  میباشد.
  • کرک آفلاین روی بازی اعمال شده است و نیازی به کرک توسط کاربر نخواهد بود.
  • بازی به صورت کامل و بدون حذفیات میباشد که نسخه رسمی MD5 میباشد.
  • حجم بازی از 7  گیگابایت به 3  گیگابایت کاهش یافته است.
  • زمان مورد نیاز برای نصب بازی بین 5 الی 10 دقیقه میباشد.
  • فضای مورد نیاز جهت نصب بازی 7 گیگابایت میباشد.
  • حداقل 2 گیگابایت رم برای آزاد برای نصب این بازی نیاز است.
  • در حین نصب میتوانید زبان را روی  RUS/ENG قرار دهید.

 

لینک‌های دانلود

دانلود بازی Dead Age 2 v1.0.0 + Bonus Content کامپیوتر | حجم 3.4 گیگابایت

نسخه FitGirl



:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 دانلود بازی Lust from Beyond برای کامپیوتر - نسخه FitGirl

دانلود بازی Lust from Beyond برای PC

Lust from Beyond عنوان یک بازی جدید ترسناک برای کامپیوتر می باشد که توسط شرکت بازیسازی Movie Games Lunarium طراحی و در سال 2021 برای پلتفرم PC عرضه شده است که نسخه فشرده بازی در اختیار شما قرار گرفته است. داستانی مرموز و کاملا ترسناک در این بازی نهفته است که شما بعنوان شخصیت اصلی بازی باید در آن حضور پیدا کنید و با حل کردن معما های مختلف به دنبال آرامش ذهنی خود باشید که مسیر سخت و دشواری را در پیش خواهید داشت. داستان این بازی میتواند شما را برای دقایق طولانی سرگرم کند و مراحل بسیاری را در اختیارتان قرار دهد.

بازی از جایی آغاز میشود که شما بعنوان یک باستان شناس معروف از مشکلات ذهنی خود رنج بسیاری میبرید و اکنون تصمیم دارید به فرقه ای بنام Ecstasy بپیوندید. ظاهرا این فرقه جواب تمامی سوالات شما را میداند که با حضور در بین آنها میتوانید مشکلات ذهنی خود را برطرف کنید. شما در نقش شخصی بنام Victor Holloway خواهید بود که ویکتور شاهد نابودی یک سرزمین بوده است و همین مورد سبب شده تا مشکلات بسیاری برای زندگی او پیش بیاید که برای رهایی از این مشکلات باید با ویکتور همراه شوید.

 

بازی ترسناک Lust from Beyond از یک صداگذاری کاملا واقعی و طراحی واقع گرایانه برخوردار است که این مورد میتواند ترس و دلهره را در بازی دوچندان کند. به خصوص که از یک موتور گرافیکی قدرتمند برای طراحی بازی استفاده شده است. کیفیت بازی به صورت HD می باشد که از افکت های صوتی بسیاری در ساخت آن استفاده شده است. اگر شما نیز از دوست داران بازی های ترسناک هستید پارسی دانلود پیشنهاد میکند دانلود بازی Lust from Beyond برای کامپیوتر را از دست ندهید.

 

 

رده سنی بازی 16+ می باشد که پیشنهاد میشود آنرا رعایت کنید.

 

ویژگی های نسخه FitGirl بازی Lust from Beyond :

  • بازی براساس Lust.from.Beyond-CODEX ریلیز و انتشار داده شده است.
  • این گیم کرک رسمی گروه CODEX میباشد.
  • کرک آفلاین روی بازی اعمال شده است و نیازی به کرک توسط کاربر نخواهد بود.
  • بازی به صورت کامل و بدون حذفیات میباشد که نسخه رسمی MD5 میباشد.
  • حجم بازی از 24 گیگابایت به 11 گیگابایت کاهش یافته است.
  • زمان مورد نیاز برای نصب بازی بین 5 الی 10 دقیقه میباشد.
  • فضای مورد نیاز جهت نصب بازی 35 گیگابایت میباشد.
  • حداقل 2 گیگابایت رم برای آزاد برای نصب این بازی نیاز است.
  • در حین نصب میتوانید زبان را روی  RUS/ENG قرار دهید.

 

لینک‌های دانلود

دانلود بازی Lust from Beyond کامپیوتر | حجم 11.8 گیگابایت

نسخه FitGirl



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

دانلود بازی KARMA برای کامپیوتر - نسخه TiNYiSO

KARMA عنوان یک بازی جدید کامپیوتری است که توسط شرکت Raytrace Interactive طراحی و در مارس 2021 برای پلتفرم PC عرضه شده است که نسخه تست شده بازی در اختیار شما قرار گرفته است. یک بازی واقع گرایانه اول شخص در اختیار شما قرار گرفته است که بدون شک داستان بازی میتواند نظر شما را به خودش جلب نماید. شما در نقش سربازی خواهید بود که پدرش توسط تروریست ها به قتل رسیده است و اکنون تصمیم دارد از تمام آنها انتقام سختی بگیرد. در این بین میتوانید ماموریت های بسیاری را در اختیار داشته باشید. همچنین سلاح های متنوع بازی این امکان را به شما میدهد تا نسبت به شرایط موجود امکان استفاده از هر سلاحی را داشته باشید. به طور مثال در جنگل های بارانی نیازی به شلوغ کاری نمیباشد زیرا تک تیرانداز های مختلفی در بازی وجود دارد که اگر به آنها دست پیدا کنید میتوانید بدون هیچ گونه سروصدایی دشمنان خود را از پا در آورید.

بازی اکشن KARMA از هوش مصنوعی جالبی برخوردار است که در هنگام بازی، کشتن دشمنان به آسانی نخواهد بود که این مورد سبب تقویت گیم پلی شده است و باید با سختی های بسیاری رو به رو شوید. تصمیمی که شخصیت اصلی بازی گرفته است نابود کردن تمام پایگاه تروریست ها در مناطق مختلف کشور است که بدون شک هدف سختی را در پیش خواهید داشت. طراحی دیدنی با صداگذاری عالی از اصلی ترین ویژگی های این بازی است که وبسایت پارسی دانلود پیشنهاد میکند دانلود بازی KARMA برای کامپیوتر را از دست ندهید.

 

A soldier who wants to take revenge of his father's brutal murder by Terrorists, Now he decided to destroy all the bases and camps of terrorists. He goes on mission on various terrorist's camps for destroying and kill them all. During this journey he has to face various challenges and dangerous enemies around him.



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

دانلود بازی Stronghold: Warlords برای کامپیوتر - نسخه CODEX

Stronghold: Warlords عنوان یک بازی جدید استراتژیک برای کامپیوتر است که توسط شرکت FireFly Studios طراحی و در مارس 2021 برای پلتفرم PC عرضه شده است که در کمترین زمان ممکن توسط گروه CODEX کرک و اکنون در اختیار شما قرار گرفته است. این بازی جدید با استفاده از ویژگی AI طراحی شده است که در آن میتوانید به لرد و نیرو های بسیاری دسترسی داشته باشید. نیروهایی که امکان ارتقاء و بروز رسانی را دارا هستند که با انجام دادن اینکار میتوانید قدرت ارتش خود را چند برابر کنید. تمام نیروهایی که در اختیار شما قرار گرفته اند قسم خورده اند تا به گسترش دادن مرز ها و رون دادن به صنعت شما وفادار باشند.

این بازی به دو صورت آفلاین و آنلاین قابل اجرا می باشد که در بخش آفلاین بازی میتوانید به بیش از 30 ماموریت سرگرم کننده دسترسی داشته باشید که در هر مرحله دشمنان مختلف و قدرتمندی سد راه شما میشوند و باید با استراتژیک های مختلف از سد آنها عبور کنید. اما بخش آنلاین بازی Stronghold: Warlords کمی متفاوت تر از بخش قبلی است. زیرا در این بخش شما با کاربرانی از سراسر جهان وارد رقابت خواهید شد که بستگی به گیم پلی شما خواهد داشت که به چه شکل از بازی استفاده کنید. ساختمان و ابزار های بسیاری در این بازی وجود دارد که با پیاده سازی آنها میتوانید مرز های خود را گسترش دهید و به دنبال تقویت نمودن قلمرو خود باشید. اگر شما نیز از دوست داران بازی های استراتژیک آنلاین هستید پیشنهاد میشود دانلود بازی Stronghold: Warlords برای کامپیوتر را از دست ندهید.

 

  • بازی به دو صورت آنلاین و آفلاین قابل اجرا می باشد.

 

Besiege Great Khans, Imperial warlords and Shōgun commanders in Stronghold: Warlords, the latest ‘castle sim’ from Firefly Studios. Command AI warlords across the battlefield as you build a castle economy and new gunpowder-fuelled siege engine


:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

دانلود بازی Monster Jam Steel Titans 2 برای PC – نسخه CODEX

دانلود بازی Monster Jam Steel Titans 2 برای PC - نسخه CODEX

Monster Jam Steel Titans 2 یک بازی جذاب و سرگرم کننده با سبک ورزشی می باشد. این بازی مسابقه ای توسط کمپانی Rainbow Studios برای پلتفرم کامپیوتر (PC) طراحی و توسعه داده شده است. چندی پیش شاهد انتشار آن توسط کمپانی سازنده بودیم. مبارزه ی واقعی بین کامیون ها و ماشین های بزرگ را تجربه کنید. با 25 ماشین بزرگ دیگر در استادیوم به رقابت بپردازید و آن ها را از دور مسابقه خارج و به بیرون پرتاب کنید. از ابزار های مخرب استفاده کنید و رقبای خود را یکی پس از دیگری از بین ببرید. بهترین کامیون ها را انتخاب کنید و قابلیت های آن ها را تقویت کنید و به رقابت با دیگران بپردازید.

بالاخره بعد از مدت ها بازی کامپیون های 2 با نام Monster Jam Steel Titans 2 عرضه شد که در این نسخه میتوانید به دنیای جدیدی از کامپیون و مراحل دسترسی داشته باشید. نسخه دوم این بازی براساس المان های جدید بازیسازی ساخته شده است که گیم پلی بهتری را نسبت به نسخه اول دارا میباشد و همین مورد سبب شده تا در مدت زمان کم انتشار خود به محبوبیت بالایی برسد. استفاده از بخش های جذاب در مراحل سبب شده تا گیمر ها علاقه بیشتری را به پایان دادن به مراحل نشان دهند که اگر شما نیز از دوست دارا این سبک بازی هستید پیشنهاد میشود این بازی را از دست ندهید.

این بازی جدید از گیم پلی خوبی برخوردار است که این امکان را به شما میدهد تا بتوانید برای دقایق طولانی در بازی حضور داشته باشید و سرگرم شوید. امکان کنترل حرفه ای این هیولا هارا که از ویژگی های مهم و منحصر به فرد بازی می باشد را تجربه کنید. از ویژگی های منفی این بازی می توانیم به محیط گرافیکی ضعیف و استفاده از مدل‌ و تسکچرهای قدیمی، همچنین داشتن باگ های فراوان اشاره نمود. این موارد آسیب زیادی به گیم پلی بازی وارد کرده اند. هم اکنون میتوانید این بازی کامپیوتری را از وب سایت پارسی دانلود دریافت نمایید و از آن لذت ببرید !

 

دانلود بازی Monster Jam Steel Titans 2 برای PC

 

  • جهت اجرای بدون مشکل پیشنهاد میشود نسخه اول را حذف کنید.
  • نسخه 2 از بازی محبوب Monster Jam Steel Titans به صورت تست شده با کرک معتبر CODEX تقدیم به شما کاربران پارسی دانلود .

 

Real Trucks. Real Action. Monster Jam! Monster Jam Steel Titans delivers the complete Monster Jam experience for everybody to enjoy!
All the trucks, stunts, stadiums, racing and massive air in one game! Play in various game modes including Stadium and outdoor Racing, various Stunt Challenges and Destruction modes!
  • Drive a MONSTER! Compete with 25 of the most popular trucks including Grave Digger and Max-D!



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

دانلود بازي Medieval Engineers

بازي مهندسين قرون وسطايي يا همان بازي Medieval Engineers يك اثر ايندي و سندباكس در سبك اكشن ، استراتژي و شبيه ساز  است كه توسط Keen Software House ساخته و در تاريخ 19 فوريه 2015 براي پلتفرم PC منتشر شده است.بازي Medieval شما را در نقش مهندسي در دوره قرون وسطي قرار مي دهد كه مهندسي ، ساخت و ساز و نگهداري از آثار معماري و تجهيزات مكانيكي با استفاده از فناوري قرون وسطايي، شهر سازي، قلعه سازي، استحكامات، ساخت ابزار و دستگاه هاي مكانيكي، محوطه سازي و كشف معادن زير زميني تنها بخشي از وظايف شما خواهند بود. سياره كاملي براي كاوش وجود دارد.مهندسين قرون وسطا به دنبال قوانين فيزيك و تاريخ هستند كه از قرن پنجم تا قرن پانزدهم در دسترس نخواهد بود.

بازي Medieval روي جنبه هاي ساخت و ساز تمركز دارد اما مي تواند به عنوان يك بازي اكشن هم بازي شود.بازي از بازيكنان انتظار دارد به جاي نبردهاي مستقيم از خلاقيت و مهارت هاي مهندسي شان براي ساخت ماشين آلات جنگي و استحكامات استفاده كنند.عنوان Medieval Engineers دومين بازي ساخته شده توسط Keen Software House به شما مي رود.بازي قبلي استوديو Space Engineers نام داشت كه توانست بالاي 2 ميليون نسخه بفروشد.

 

دانلود بازي Medieval Engineers

دانلود بازي Medieval Engineers

ويژگي هاي نسخه فشرده FitGirl :

Medieval Engineers v0.7.2 (Official/Final Release)

بر اساس نسخه CODEX تحت عنوان Medieval.Engineers-CODEX فشرده سازي شده است.

در اين نسخه چيزي حذف يا تبديل نشده است و بدون هيچ حذفيات يا افت كيفيتي بازي نصب و كرك مي شود.

حجم بازي از 4.5 گيگابايت به 2.5 گيگابايت كاهش يافته است.

زمان تقريبي نصب بازي بين 2 الي 4 دقيقه خواهد بود.

فضاي مورد نياز پس از نصب كامل بازي 7 گيگابايت است.

حداقل به 2 گيگابايت فضاي خالي RAM براي نصب بازي نياز است.

بازي Medieval Engineers را مي توانيد هم اكنون از سرورهاي قدرتمند پارسي دانلود دريافت بفرماييد.



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

دانلود بازی Forza Horizon 4 برای PC

forza horizon 4 cover دانلود بازی Forza Horizon 4 برای PC

آپدیت جدید 1.393.315.2 قرار گرفت

Forza Horizon 4 سری چهارم از بازی نام آشنا و محبوب Forza Horizon است که به صورت رسمی در نمایشگاه E3 2018 معرفی شده است. کمپانی play ground مانند سایر نسخه های این بازی سعی براین داشته است تا بتواند سبک جدیدی از گیم های مسابقه ای را برای کاربران فراهم بیاورد که در این زمینه تا کنون موفق بوده است. محوریت و سبک کلی این نسخه از بازی برای ماشین های دریفت است که شامل رقابت و حالت های جدید نیز میباشد. این سبک از ماشین ها که به Formula Drift معروف هستند به صورت خودرو های قدیمی اما قدرتمند ظاهر شده اند که با استفاده از انها میتوانید به اعماق رقابت های خیابانی سفر کنید.

این پک از بازی شامل 7 خودرو جدید از بهترین ماشین های جهانی است که بدون شک برای گیمر های سبک ریسینگ میتواند خبر خوبی باشد. اما خبر بهتری که برای بازی Forza Motorsport 7 باشد امکان انتقال ماشین های جدید به این بازی که میتوانید تمامی آنها را تنها با اعمال پک روی بازی در گاراژ خود مشاهده کنید. تاریخ رسمی انتشار این بازی 10 مهرماه اعلام شده است که میتوانید خبر و اطلاعات تکمیلی مربوط به این بازی را در همین صفحه مشاهده کنید.

 

نسخه دمو بازی به همراه آموزش نصب منتشر شد...!

 

Today Microsoft released a new trailer of the upcoming driving game Forza Horizon 4 featuring the Formula Drift Car Pack DLC.

The pack will be included with no additional purchase required as a pre-order bonus for all the digital editions of Forza Horizon  4. 

It includes seven cars: the 1998 Formula D BMW 325i, 2015 Formula D Ford Mustang, 2016 Formula D HSV Maloo, 1997 Formula D Nissan 240SX, 1995 Formula D Nissan 240SX, 1996 Formula D Nissan 240SX S14, and the 2006 Formula D SRT Viper.

On top of adding the cars to your garage in Forza Horizon 4, there’s also a neat little bonus for Forza aficionados, as the same cars will also be added to your collection in Forza Motorsport 7.

 

 

دانلود انیمیشندانلود بازیدانلود فیلم

این مطلب توسط رسانه پارسی دانلود تهیه شده است در صورت اشتراک گذاری لطفا از لینک وب سایت پارسی دانلود استفاده نمایید.

منبع : par30dl.com



:: برچسب‌ها: دانلود بازی Forza Horizon 4 , دانلود بازی های مسابقه ای , دانلود ماشین بازی کامپیوتر , دانلود بازی های مخصوص PC , دانلود بازی ماشین مسابقه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

دانلود بازی Fade to Silence برای PC

Fade to Silence 1 415x601 دانلود بازی Fade to Silence برای PC   نسخه RELOADED+FitGirl

هات فیکس جدید بازی قرار گرفت

بازی Fade to Silence در سبک RPG ترس بقا میباشد، این عنوان توسط THQ Nordic و Black Forest Games ساخته شده و در 14 دسامبر 2017 نسخه Early Access عرضه شده است. با یک عنوان نقش آفرینی بر پایه عناصر بقا طرف خواهیم بود که ما را در یک منطقه زمستانی قرار خواهد داد. بازیکنان در این بازی کنترل شخصیتی با نام Ash را به عهده خواهند داشت، کسی که تحت عنوان یک رهبر زجر دیده باید در این دنیای آخرالزمانی به دنبال منابع مورد نیاز برای ادامه زندگی باشد. همچنین، بازیکنان در این بازی باید با موجودات عجیب و همینطور بلایایی طبیعی دست و پنجه نرم کنند.

Fade to Silence Screenshot Par30dl 1 1024x640 دانلود بازی Fade to Silence برای PC   نسخه RELOADED+FitGirl

Fade to Silence دارای  تِم Survival می باشد و بازیکنان باید در فضای زمستانی این بازی، برای زنده ماندن تلاش کنند. Fade to Silence به تلاش بازیکنان جهت تعبیه مواردی نیاز دارد که بازیکنان بتوانند در کنار سایر اعضای هر گروه زنده بمانند. هرچند که طی انجام بازی، Ash باید تصمیم های جبران ناپذیری نیز بگیرد که شخصیت شما را در موقعیت های مختلفی قرار خواهد داد. جدا از توضیحات کلی بازی، لازم به ذکر است بدانید که محیط های بازی شامل رودخانه ها و مناطق جنگلی نیز می باشد، که شامل یک منطقه با شعاع ۸ کیلومتر مربع می باشد. همچنین، بنظر می رسد بازی از مکانیک های مختلفی جهت پیشروی در مبارزات بهره می برد، که به بازیکنان اجازه مبارزه در فواصل دور و نزدیک را می دهد.

 

بازی Fade to Silence شامل ویژگی های

– پناهگاه خود را بسازید، آن را ارتقا دهید و از آن دفاع کنید

– دنبال کنندگان جدید کسب کنید و آنها را نجات دهید

– مختصات دنبال کنندگان خود را برای مدیریت منابع حفظ کنید

– موج متنوعی از مبارزه با هیولا های شرور

– مسافت های طولانی را به وسیله سورتمه و گرگ ها به سرعت طی کنید

– دنیای اولیه بازی که مسافتی بیش از ۱۰ کیلومتر مربع را در بر می گیرد و به همراه چرخه شبانه روز، جستجو کنید

– سعی کنید از طوفان های هولناک در این دنیای پسا آخرالزمانی نجات پیدا کنید

 

Fade to Silence is developed by Black Forest Games and published by THQ Nordic. It was released in 14 Dec, 2017. As the player you take the role of Ash, a natural but tormented leader. In that role you explore a post-apocalyptic, frozen wasteland to gather the resources necessary to establish a refuge for survival. With dwindling resources, simple tasks like upgrading equipment and collecting materials quickly require an expedition to scavenge the necessary items. In the search for survival materials, players must navigate a vast territory, in which they will encounter Eldritch monsters and an even greater foe: the unrelenting winter. While freezing temperatures constantly take their toll on the player Ash, the deadliest event is that of a blizzard. If caught by surprise, it takes every ounce of skill, determination and luck to survive.

 

دانلود انیمیشندانلود بازیدانلود فیلم

این مطلب توسط رسانه پارسی دانلود تهیه شده است در صورت اشتراک گذاری لطفا از لینک وب سایت پارسی دانلود استفاده نمایید.

منبع : par30dl.com



:: برچسب‌ها: دانلود بازی Fade to Silence , دانلود بازی های ترس و بقا , دانلود بازی های اورجینال , دانلود بازی های مخصوص PC , مرجع دانلود بازی ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

دانلود بازی Swords and Soldiers 2 Shawarmageddon برای PC – نسخه HOODLUM

Swords and Soldiers 2 Shawarmageddon دانلود بازی Swords and Soldiers 2 Shawarmageddon برای PC   نسخه HOODLUM

نسخه آپدیت شده v2.1.4.104463 قرار گرفت

Swords and Soldiers 2 Shawarmageddon نام یک بازی جدید کامپیوتری است که در سبک گیمهای استراتژی قرار دارد و بدست شرکت بازیسازی Ronimo Games طراحی و در تاریخ 6 نوامبر 2018 برای پلتفرم PC عرضه شده است. بدون شک دوئل های آنلاین از محبوبیت بهتری در میان گیمر ها برخوردار هستند زیرا براساس ویژگی هایی که دارا میباشند توانایی ارایه گیم پلی بهتر را دارا هستند. این بازی نیز امکان اجرا به صورت آنلاین و آفلاین را دارا میباشد که شما قادر هستید در ویژگی AI بازی حضور پیدا کنید و با رقبای بسیاری به رقابت بپردازید که با شکست دادن آنها میتوانید پاداش هایی را بدست بیاورید.

Swords and Soldiers 2 Shawarmageddon شامل 50 واحد جنگی است که هر یک از انها به صورت اختصاصی طراحی شده اند. از سوی دیگر آموزش دادن تاکتیک و استراتژی های جدید میتواند شما را با روند اجرای این بازی آشنا کند. شما در نقش وایکینگ ها هستید که امکان ارتقاء دادن نیرو های خود تا 45 سطح را دارا خواهید بود. تمامی نبرد های پیش رو در بازی Swords and Soldiers 2 Shawarmageddon به صورت 1v1 هستند که این بازی از گرافیک دیدنی و صداگذاری خوبی نیز برخوردار است که پارسی دانلود پیشنهاد میکند این بازی را از دست ندهید.

 

Swords and Soldiers 2  is developed and published by Ronimo Games. It was released in 6 Nov, 2018.

Swords and Soldiers 2 is an action-packed side-scrolling real-time strategy game from the makers of Awesomenauts. Fight to control the map and push the enemy back to their base in a highly tactical tug of war. Battle in online and split-screen multiplayer, duel the devious AI in skirmishes, or enjoy the extensive single-player campaign.

Mine valuable gold so you can unlock any of the 50 units, buildings and spells that suit your playstyle, then unleash your armies and magical powers to counter your opponent’s strategies and make sure nothing’s left of their base!

 

 

دانلود انیمیشندانلود بازیدانلود فیلم

این مطلب توسط رسانه پارسی دانلود تهیه شده است در صورت اشتراک گذاری لطفا از لینک وب سایت پارسی دانلود استفاده نمایید.

منبع : par30dl.com



:: برچسب‌ها: دانلود بازی Swords and Soldiers 2 , دانلود گیم های استراتژیک , دانلود بازی های کامپیوتری , دانلود بازی های رایانه ای , مرجع دانلود بازی ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

دانلود بازی Field of Glory II + Immortal Fire برای PC

Field of Glory II دانلود بازی Field of Glory II + Immortal Fire برای PC

بسته الحاقی جدید Wolves at the Gate اضافه شد

بازی Field of Glory II که امروز می خواهیم آنرا معرفی کنیم بازی‌ای در سبک استراتژیک میباشد که به تازگی توسط Slitherine منتشر شده است. ساختار گیم پلی این بازی به صورت تاکتیکال نوبتی بوده که مربوط به جنگ های حادث شده پیش از میلاد است. این بازی که کاملاً توسط یک موتوربازی سازی سه بعدی جدید طراحی شده، استانداردهای جدیدی را در حوضه صنعت گیم به وجود آورده است.

 

از ویژگی های کلیدی این بازی می توان موراد زیر را برشمرد:

شبیه سازی دقیق جنگ های باستانی پیش از میلاد مسیح

دارای بودن 86 واحد نظامی در دوره های مختلف که از مدل سازی سه بعدی کاملی برخوردار هستند.

وجود 12 سناریوی تاریخی که ویژگی های خاص هر دوره را به خوبی روایت می کند.

 

Field of Glory II is developed by Byzantine Games and published by Slitherine Ltd.. It was released in 12 Oct, 2017. Field of Glory IIis a turn-based tactical game set during the Rise of Rome from 280 BC to 25 BC. The game that brought the fun and excitement of the tabletop experience to digital form is back. Developed by legendary designer Richard Bodley Scott in a completely new 3D engine, Field of Glory is ready to set new standards in computer wargaming. Field of Glory II allows you to fight large or small battles for or against Rome, or between the other nations who are as yet unaware of the Roman threat, or what-if battles between nations that never actual came into conflict historically, but might have done if the course of history had been different.

 

دانلود انیمیشندانلود بازیدانلود فیلم

این مطلب توسط رسانه پارسی دانلود تهیه شده است در صورت اشتراک گذاری لطفا از لینک وب سایت پارسی دانلود استفاده نمایید.

منبع : par30dl.com



:: برچسب‌ها: دانلود بازی Field of Glory II + Immortal Fire , دانلود بازی های مخصوص PC , دانلود بازی استراتژیک , دانلود بازی های کامپیوتری , مرجع دانلود بازی ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

دانلود بازی LEGO DC Super-Villains برای PC – نسخه CODEX

LEGO DC Super Villains دانلود بازی LEGO DC Super Villains برای PC   نسخه CODEX

آپدیت جدید 1.0.0.15083 اظافه شد

LEGO DC Super-Villains نام یک بازی جدید کامپیوتری است که در سبک گیمهای اکشن قرار دارد و بدست شرکت بازیسازی Warner Bros. Interactive Entertainment طراحی و سپس توسط TT Games در تاریخ 16 اکتبر 2018 برای پلتفرم PC عرضه شده است. سری جدید از بازی محبوب و دوست داشتنی لگو در پیش روی شما است که این نسخه از بازی شامل بخش های جدید و گیم پلی جدید است که براساس آن میتوانید برای دقایق طولانی در بازی حضور داشته باشید و سرگرم شوید. شخصیت های جدید در کنار محیط های جدید از دیگر ویژگی های این بازی به شمار میروند.

LEGO DC Super-Villains شما را وارد یک گروه دیوانه و قدرتمند میکند که براساس مهارت های خود باید در ماموریت های بسیاری حضور داشته باشید و با دشمنان بسیاری دست و پنجه نرم کنید. برای پایان دادن به مراحل باید از قدرت سایر شخصیت ها نیز استفاده کنید که این مورد میتواند گستردگی بازی را برای شما نمایان کند. LEGO DC Super-Villains از یک گرافیک دیدنی با کیفیت بالا برخوردار است که تمام بخش های بازی با کیفیت HD طراحی شده اند. صداگذاری عالی و افکت های شنیدنی نیز از دیگر قابلیت های بازی به شمار میروند. در واقع این نسخه از بازی لگو آخرین نسخه آن در سال 2018 است.

 

ویژگی های نسخه FitGirl بازی :

  • بازی براساس LEGO DC Super Villains Shazam-CODEX ریلیز و انتشار داده شده است.
  • این بازی کامپیوتر کرک رسمی گروه HOODLUM میباشد.
  • کرک آفلاین روی بازی اعمال شده است و نیازی به کرک توسط کاربر نخواهد بود.
  • بازی به صورت کامل و بدون حذفیات میباشد که نسخه رسمی MD5 میباشد.
  • حجم بازی از 18 گیگابایت به 6 گیگابایت کاهش یافته است.
  • زمان مورد نیاز برای نصب بازی بین 10 الی 30 دقیقه میباشد.
  • فضای مورد نیاز جهت نصب بازی 31 گیگابایت میباشد.
  • حداقل 2 گیگابایت رم برای آزاد برای نصب این بازی نیاز است.
  • در حین نصب میتوانید زبان را روی  RUS/ENG قرار دهید.

LEGO DC Super-Villains is developed by TT Games and published by Warner Bros. Interactive Entertainment. It was released in 16 Oct, 2018.

It’s good to be bad\u2026 Embark on an all-newDC\/LEGO\u00ae adventure by becoming the best villain the universe has seen. Players will create and play as an all-new super-villain throughout the game, unleashing mischievous antics and wreaking havoc in an action-packed story. 

Set in an open world experience within the DCuniverse, the Justice League has disappeared, leaving Earth’s protection to their counterparts, who have proclaimed themselves as the “Justice Syndicate”.

 

دانلود انیمیشندانلود بازیدانلود فیلم

این مطلب توسط رسانه پارسی دانلود تهیه شده است در صورت اشتراک گذاری لطفا از لینک وب سایت پارسی دانلود استفاده نمایید.

منبع : par30dl.com



:: برچسب‌ها: دانلود بازی LEGO DC Super Villains برای PC,دانلود بازی لگو,دانلود بازی های اکشن,دانلود بازی های کامپیوتری,دانلود بازی های جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

دانلود بازی Command & Conquer 3: Tiberium Wars برای PC

Command Conquer 3 Tiberium Wars 415x586 دانلود بازی Command & Conquer 3: Tiberium Wars برای PC   نسخه PROPHET

 

نسخه فشرده FitGirl قرار گرفت

 

Command & Conquer 3: Tiberium Wars یک بازی کامپیوتری استراتژیک است که توسط Electronic Arts برای سیستم عامل های Windows، Mac OS X و Xbox 360 منتشر شده است و در ماه مارس سال 2007 عرضه شد. Tiberium Wars سری های فرماندهی و فتح را به ریشه های خود در قصه داستان Tiberium بازمی گرداند، ابتکار دفاعی جهانی، و همچنین معرفی یک جناح جدید فرامنطقه ای به نام Scrin. جنگ های تیبریوم در حدود شانزده تا هفده سال پس از وقوع انفجار خورشید رخ می دهد. Firestorm در طی “جنگ سوم تبریم” زمانی که یک تهاجم جهانی علیه جهان را راه اندازی می کند، به طور ناگهانی به پایان 17 سال سکوت گروه GDI پایان میدهد و GDI نیز وارد این جنگ خواهند شد.

ss e769726bff04ec94f3f1c5793d51bb31fb6116b7.1920x1080 1024x764 دانلود بازی Command & Conquer 3: Tiberium Wars برای PC   نسخه PROPHET

Command & Conquer 3 ویژگی های جنبه های بازگشت از گیم پلی از سری قبلی است. بازیکن این اقدام را نظارت می کند، سفارش چندین واحد برای حرکت و حمله به اهداف. ساخت و ساز، پایه متحرک، پلت فرم مرکزی است که بازیکن قادر به ساختو ساز میباشد. برای تولید منابع مورد نیاز خود ساخت و ساز هایی باید بنا کنید. به طور معمول، هدف اصلی بازیکن این است که با حمله و نابود کردن پایگاه آنها، در حالی که از خود دفاع می کنند، آنها را شکست دهند.

بخش تک نفره: بخش تک نفره Command & Conquer 3 شامل 38 ماموریت است که در سه کمپین (17 ماموریت GDI، 17 مأموریت و 4 ماموریت Scrin) گسترش یافته است. هر کمپین تصویری از جناح مربوطه خود را در “جنگ سوم تبرئومای جهانی” نشان می دهد.

ویژگی های نسخه FitGirl بازی :

  • بازی براساس Tiberium Wars MULTi11-PROPHET ریلیز و انتشار داده شده است.
  • این بازی کامپیوتر کرک رسمی گروه PROPHET میباشد.
  • کرک آفلاین روی بازی اعمال شده است و نیازی به کرک توسط کاربر نخواهد بود.
  • بازی به صورت کامل و بدون حذفیات میباشد که نسخه رسمی MD5 میباشد.
  • حجم بازی از 18 گیگابایت به 6 گیگابایت کاهش یافته است.
  • زمان مورد نیاز برای نصب بازی بین 20 الی 50 دقیقه میباشد.
  • فضای مورد نیاز جهت نصب بازی 23 گیگابایت میباشد.
  • حداقل 2 گیگابایت رم برای آزاد برای نصب این بازی نیاز است.
  • در حین نصب میتوانید زبان را روی  RUS/ENG قرار دهید.

 

دانلود انیمیشندانلود بازیدانلود فیلم

این مطلب توسط رسانه پارسی دانلود تهیه شده است در صورت اشتراک گذاری لطفا از لینک وب سایت پارسی دانلود استفاده نمایید.

منبع : par30dl.com



:: برچسب‌ها: دانلود بازی Command & Conquer 3: Tiberium Wars,دانلود بازی Command & Conquer برای PC,دانلود بازی استراتژی,دانلود بازی های کامپیوتری,دانلود بازی های جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

دانلود انیمیشن GadgetGang in Outer Space 2017 دوبله فارسی

GadgetGang in Outer Space 2017 دانلود انیمیشن GadgetGang in Outer Space 2017 دوبله فارسی

GadgetGang in Outer Space 2017 عنوان یک انیمیشن دوبله فارسی می باشد که به انیمیشن حمله بیگانگان معروف است و توسط Ale McHaddo کارگردانی شده است که محصول کشور امریکا می باشد. داستان این انیمیشن در مورد یک سفینه فضایی می باشد که با زمین برخورد میکند و یک سری افراد بیگانه از آن خارج میشوند که … اکنون می توانید این انیمیشن جدید را از سایت پارسی دانلود دریافت کنید.

 

مشخصات انیمیشن :

نام انیمیشن: GadgetGang in Outer Space 

نام پارسی : انیمشن حمله بیگانگان

ژانر : انیمیشن | اکشن | ماجراجویی

مدت زمان: 99 دقیقه

امتیاز منتقدین از ۱۰۰ :  – 

سال اکران : 2017

حجم : 900 مگابایت

کیفیت : BluRay 720p

زبان : دوبله فارسی

imdb دانلود انیمیشن GadgetGang in Outer Space 2017 دوبله فارسی

امتیاز از 10 : 4.0 از 100 کاربر

انتشار دهنده فایل : وبسایت پارسی دانلود

  رده سنی : این انیمیشن برای افراد بالای 13 سال مناسب میباشد.

کارگردان : Ale McHaddo

ستارگان : Danilo Gentili, Brian Munn, Mia Kowalski

When a spaceship crashes to Earth and reveals a group of quirky little space aliens on the run for their lives, the “GadgetGang” kids-Gus, Phoebe, Francesco, Mitsue, Mary Ann, Banana and …  »

 

 

دانلود انیمیشندانلود بازیدانلود فیلم

این مطلب توسط رسانه پارسی دانلود تهیه شده است در صورت اشتراک گذاری لطفا از لینک وب سایت پارسی دانلود استفاده نمایید.

منبع : par30dl.com



:: برچسب‌ها: دانلود انیمیشن حمله بیگانگان , دانلود انیمیشن GadgetGang in Outer Space 2017 , دانلود کارتون های جدید , دانلود انیمیشن جدید , دانلود انیمیشن های برتر ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

دانلود انیمیشن The Country Bears 2002 دوبله فارسی

The Country Bears 2002 دانلود انیمیشن The Country Bears 2002 دوبله فارسی

The Country Bears 2002 عنوان یک انیمیشن دوبله فارسی می باشد که به انیمیشن دهکده خرسها معروف است و توسط Peter Hastings کارگردانی شده است و محصول کشور آمریکا می باشد. داستان این انیمیشن زیبا در مورد یک خرس به نام ببری است که او در یک خانواده معمولی بزرگ می شود اما در سن نواجوانی برادرش یک راز را برای او فاش می کند که … اکنون می توانید این انیمیشن دوبله فارسی را از سایت پارسی دانلود دریافت کنید.

 

مشخصات انیمیشن :

نام انیمیشن: The Country Bears 

نام پارسی : انیمشن دهکده خرسها

ژانر : انیمیشن | خانوادگی

مدت زمان: 88 دقیقه

امتیاز منتقدین از ۱۰۰ :  37 

سال اکران : 2002

حجم : 824 مگابایت

کیفیت : BluRay 720p

زبان : دوبله فارسی

imdb دانلود انیمیشن The Country Bears 2002 دوبله فارسی

امتیاز از 10 : 4.1 از 4 هزار کاربر

انتشار دهنده فایل : وبسایت پارسی دانلود

  رده سنی : این انیمیشن برای افراد بالای 13 سال مناسب میباشد.

کارگردان : Peter Hastings

ستارگان : Haley Joel Osment, Diedrich Bader, Candy Ford

Beary Barrington goes on an adventure to save Country Bear Hall by getting the Country Bears back together for a reunion concert.

 

 

دانلود انیمیشندانلود بازیدانلود فیلم

این مطلب توسط رسانه پارسی دانلود تهیه شده است در صورت اشتراک گذاری لطفا از لینک وب سایت پارسی دانلود استفاده نمایید.

منبع : par30dl.com



:: برچسب‌ها: دانلود انیمیشن دهکده خرس ها , دانلود انیمیشن The Country Bears 2002 , کارتون های والت دیزنی , دانلود کارتون های جدید , مرجع دانلود کارتون ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

دانلود انیمیشن Jock the Hero Dog 2011 دوبله فارسی

Jock the Hero Dog 2011 دانلود انیمیشن Jock the Hero Dog 2011 دوبله فارسی

Jock the Hero Dog 2011 عنوان یک انیمیشن دوبله فارسی می باشد که به انیمیشن ژاک سک قهرمان معروف است و توسط Duncan MacNeillie کارگردانی شده است که محصول کشور آمریکا می باشد. داستان ماجراجویانه انیمیشن در مورد مردی به نام فیتز به همراه سگ مهربان و وفادارش ژاک است که ژاک با عشق و راهنمایی های مادرش به بزرگترین قهرمان آفریقا تبدیل می شود که… اکنون می توانید این انیمیشن جدید را از سایت پارسی دانلود دریافت کنید.

 

مشخصات انیمیشن :

نام انیمیشن: Jock the Hero Dog 

نام پارسی : انیمشن ژاک سگ قهرمان

ژانر : انیمیشن | کمدی | ماجراجویی

مدت زمان: 89 دقیقه

امتیاز منتقدین از ۱۰۰ :  – 

سال اکران : 2011

حجم : 824 مگابایت

کیفیت : BluRay 720p

زبان : دوبله فارسی

imdb دانلود انیمیشن Jock the Hero Dog 2011 دوبله فارسی

امتیاز از 10 : 4.4 از 505 کاربر

انتشار دهنده فایل : وبسایت پارسی دانلود

  رده سنی : این انیمیشن برای افراد بالای 13 سال مناسب میباشد.

کارگردان : Duncan MacNeillie

ستارگان : Bryan Adams, Donald Sutherland, Helen Hunt

3-D animated-family adventure that tells the heart-warming, coming-of-age story of a man and his best-friend, a lovable and fearless dog named, Jock.

 

 

دانلود انیمیشندانلود بازیدانلود فیلم

این مطلب توسط رسانه پارسی دانلود تهیه شده است در صورت اشتراک گذاری لطفا از لینک وب سایت پارسی دانلود استفاده نمایید.

منبع : par30dl.com



:: برچسب‌ها: دانلود انیمیشن ژاک سگ قهرمان , دانلود انیمیشن Jock the Hero Dog 2011 , دانلود انیمیشن دوبله فارسی , مرجع دانلود انیمیشن , دانلود کارتون و انیمیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

دانلود انیمیشن Pinocchio 1940 دوبله فارسی

Pinocchio 1940 دانلود انیمیشن Pinocchio 1940 دوبله فارسی

Pinocchio 1940 پینوکیو یکی از محبوب ترین شخصیت های دنیای انیمیشن است که این انیمیشن توسط Norman Ferguson کارگردانی شده است و محصول آمریکا میباشد. ژپتو یکی از شخصیت های این کارتون است که او در کارگاه نجاری خود عروسکی به نام «پینوکیو» را خلق می‌کند و همان شب قبل از خواب آرزو می‌کند که این عروسک به موجودی زنده تبدیل شود و… اکنون می توانید این انیمیشن دیدنی را از سایت پارسی دانلود دریافت کنید.

 

مشخصات انیمیشن :

نام انیمیشن: Pinocchio 

نام پارسی : انیمشن پینوکیو

ژانر : انیمیشن | کمدی

مدت زمان: 87 دقیقه

امتیاز منتقدین از ۱۰۰ :  99 

سال اکران : 1940

حجم : 937 مگابایت

کیفیت : BluRay 720p

زبان : دوبله فارسی

imdb دانلود انیمیشن Pinocchio 1940 دوبله فارسی

امتیاز از 10 : 7.4 از 122 هزار کاربر

انتشار دهنده فایل : وبسایت پارسی دانلود

  رده سنی : این انیمیشن برای تمام سنین مناسب است.

کارگردان : Norman Ferguson

ستارگان : Dickie Jones, Christian Rub, Mel Blanc

A living puppet, with the help of a cricket as his conscience, must prove himself worthy to become a real boy.
 

دانلود انیمیشندانلود بازیدانلود فیلم

این مطلب توسط رسانه پارسی دانلود تهیه شده است در صورت اشتراک گذاری لطفا از لینک وب سایت پارسی دانلود استفاده نمایید.

منبع : par30dl.com



:: برچسب‌ها: دانلود انیمیشن پینوکیو 1940 , دانلود انیمیشن Pinocchio 1940 , دانلود انیمیشن های دیزنی , مرجع دانلود دیزنی , دانلود انیمیشن های شاهکار ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

دانلود انیمیشن Dive Olly Dive 2005 دوبله فارسی

Dive Olly Dive 2005 دانلود انیمیشن Dive Olly Dive 2005 دوبله فارسی

Dive Olly Dive 2005 عنوان یک انیمیشن دوبله فارسی میباشد که به انیمیشن دریاچه پر ماجرا معروف است و توسط Andrew Ross کارگردانی شده است که محصول کشور استرالیا میباشد. انیمیشن دریاچه پرماجرا درباره یک پایگاه دریایی است که در آنجا دو زیر دریایی کوچک به نام اولی و بت، زیر نظر دکتر آموزش می بینند ولی در این میان یک زیر دریایی دیگر به نام اسکیپ برای آن ها مزاحمت ایجاد می کند… اکنون می توانید این انیمیشن جدید را از سایت پارسی دانلود دریافت کنید.

 

مشخصات انیمیشن :

نام انیمیشن: Dive Olly Dive

نام پارسی : انیمشن دریاچه پر ماجرا

ژانر : انیمیشن | فانتزی

مدت زمان: 80 دقیقه

امتیاز منتقدین از ۱۰۰ :  – 

سال اکران : 2005

حجم : 886 مگابایت

کیفیت : BluRay 720p

زبان : دوبله فارسی

imdb دانلود انیمیشن Dive Olly Dive 2005 دوبله فارسی

امتیاز از 10 : 5.1 از 100 کاربر

انتشار دهنده فایل : وبسایت پارسی دانلود

  رده سنی : این انیمیشن برای افراد بالای 13 سال مناسب میباشد.

کارگردان : Andrew Ross

ستارگان : Shane Withington, Gibson Nolte, Julie McGregor

Dive Olly Dive! follows the adventures of two young submarines in training “Olly and Beth” under the guidance of Diver Doug at the Special Underwater Research Facility (S.U.R.F.)

 

 

دانلود انیمیشندانلود بازیدانلود فیلم

این مطلب توسط رسانه پارسی دانلود تهیه شده است در صورت اشتراک گذاری لطفا از لینک وب سایت پارسی دانلود استفاده نمایید.

منبع : par30dl.com



:: برچسب‌ها: دانلود انیمیشن دریاچه پر ماجرا,دانلود انیمیشن Dive Olly Dive 2005,دانلود انیمیشن های فانتزی,دانلود انیمیشن های جذاب,دانلود انیمیشن دوبله فارسی ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

دانلود انیمیشن Charlotte’s Web 1973 دوبله فارسی

Charlottes Web 1973 دانلود انیمیشن Charlottes Web 1973 دوبله فارسی

Charlotte’s Web 1973 عنوان یک انیمیشن جدید میباشد که به انیمیشن دنیای شارلوت معروف است و توسط Charles A. Nichols کارگردانی شده است و محصول کشور آمریکا میباشد. داستان انیمیشن در مورد خوکی بنام ویلبور می باشد که از این ترس دارد که در انتهای فصل تبدیل به غذای صاحب مزرعه بشود. او به کمک یک عنکبوت سعی می کند تا از این اتفاق جلوگیری کند… اکنون می توانید این انیمیشن دوبله فارسی را از پارسی دانلود دریافت کنید.

 

مشخصات انیمیشن :

نام انیمیشن: Charlotte’s Web 

نام پارسی : انیمشن دنیای شارلوت

ژانر : انیمیشن | خانوادگی

مدت زمان: 94 دقیقه

امتیاز منتقدین از ۱۰۰ :  – 

سال اکران : 2017

حجم : 894 مگابایت

کیفیت : BluRay 720p

زبان : دوبله فارسی

imdb دانلود انیمیشن Charlottes Web 1973 دوبله فارسی

امتیاز از 10 : 6.9 از 16 هزار  کاربر

انتشار دهنده فایل : وبسایت پارسی دانلود

  رده سنی : این انیمیشن برای افراد بالای 13 سال مناسب میباشد.

کارگردان : Charles A. Nichols

ستارگان : Debbie Reynolds, Henry Gibson, Paul Lynde

A gentle and wise grey spider with a flair for promotion pledges to save a young pig from slaughter for dinner food.

 

 

دانلود انیمیشندانلود بازیدانلود فیلم

این مطلب توسط رسانه پارسی دانلود تهیه شده است در صورت اشتراک گذاری لطفا از لینک وب سایت پارسی دانلود استفاده نمایید.

منبع : par30dl.com



:: برچسب‌ها: دانلود انیمیشن دنیای شارلوت , دانلود انیمیشن Charlotte’s Web 1973 , دانلود انیمیشن های آمریکایی , دانلود انیمیشن های قدیمی , دانلود انیمیشن دوبله فارسی ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

دانلود انیمیشن The Wind Rises 2013 دوبله فارسی

The Wind Rises 2013 دانلود انیمیشن The Wind Rises 2013 دوبله فارسی

The Wind Rises 2013 عنوان یک انیمیشن جدید میباشد که به انیمیشن باد بر میخیزد معروف است و توسط Hayao Miyazaki کارگردانی شده است که محصول کشور ژاپن میباشد. داستان این کارتون در سال 1927 جریان دارد جوانی بااستعداد به نام جیرو هوریکوشی، فعالیت خود را در یک شرکت مهندسی ژاپنی آغاز می‌کند و با تلاش و پشتکار فراوان، به یکی از خلاق‌ترین و موفق‌ترین طراحان هواپیماهای جنگی تبدیل می‌شود و… اکنون می توانید این انیمیشن دوبله فارسی را از پارسی دانلود دریافت کنید.

 

مشخصات انیمیشن :

نام انیمیشن: The Wind Rises 

نام پارسی : انیمشن باد بر میخیزد

ژانر : انیمیشن | درام

مدت زمان: 125 دقیقه

امتیاز منتقدین از ۱۰۰ :  83 

سال اکران : 2013

حجم : 1.72 + 1.10 مگابایت

کیفیت : BluRay 1080 + 720p

زبان : دوبله فارسی

imdb دانلود انیمیشن The Wind Rises 2013 دوبله فارسی

امتیاز از 10 : 7.8 از 64 هزار کاربر

انتشار دهنده فایل : وبسایت پارسی دانلود

  رده سنی : این انیمیشن برای افراد بالای 13 سال مناسب میباشد.

کارگردان : Hayao Miyazaki

ستارگان : Hideaki Anno, Hidetoshi Nishijima, Miori Takimoto

A look at the life of Jiro Horikoshi, the man who designed Japanese fighter planes during World War II.

 

 

دانلود انیمیشندانلود بازیدانلود فیلم

این مطلب توسط رسانه پارسی دانلود تهیه شده است در صورت اشتراک گذاری لطفا از لینک وب سایت پارسی دانلود استفاده نمایید.

منبع : par30dl.com



:: برچسب‌ها: دانلود انیمیشن باد بر میخیزد , دانلود انیمیشن The Wind Rises 2013 , دانلود انیمیشن های ژاپنی , دانلود انیمیشن های هایائو میازاکی , دانلود انیمیشن دوبله فارسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

دانلود انیمیشن The Princess Twins of Legendale دوبله فارسی

The Princess Twins of Legendale دانلود انیمیشن The Princess Twins of Legendale دوبله فارسی

The Princess Twins of Legendale عنوان یک انیمیشن جدید میباشد که محصول کشور آمریکا است. داستان انیمیشن در سرزمینی که دارای روشنایی ابدی هستش جریان دارد که یک پرنسس رویای دنیایی فرا تر از خاکش را می بیند. به همین دلیل او راهی یک ماجراجویی مهتابی عرفانی می شود و در میابد که دو جهان توسط یک جادوگر ظالم از هم مجزا شده اند و … اکنون میتوانید این انیمیشن زیبا را از سایت پارسی دانلود دریافت کنید.

 

مشخصات انیمیشن :

نام انیمیشن: The Princess Twins of Legendale

نام پارسی : انیمشن پرنسس های دوقلو

ژانر : انیمیشن | ماجراجویی

مدت زمان: 74 دقیقه

امتیاز منتقدین از ۱۰۰ :  – 

سال اکران : 2013

حجم : 810 مگابایت

کیفیت : BluRay 720p

زبان : دوبله فارسی

imdb دانلود انیمیشن The Princess Twins of Legendale دوبله فارسی

امتیاز از 10 : 5.7 از 100 کاربر

انتشار دهنده فایل : وبسایت پارسی دانلود

  رده سنی : این انیمیشن برای افراد بالای 13 سال مناسب میباشد.

کارگردان :

ستارگان : Lalainia Lindbjerg, Scott McNeil, Nicole Oliver

From MGA Entertainment, the creators of LalaloopsyTM, comes an enchanted movie adventure. Sheltered in the land of Eternal Daylight, Princess Dawn dreams of a world beyond the palace. … »

 

 

دانلود انیمیشندانلود بازیدانلود فیلم

این مطلب توسط رسانه پارسی دانلود تهیه شده است در صورت اشتراک گذاری لطفا از لینک وب سایت پارسی دانلود استفاده نمایید.

منبع : par30dl.com



:: برچسب‌ها: دانلود انیمیشن پرنسس های دوقلو , دانلود انیمیشن The Princess Twins of Legendale , دانلود انیمیشن دوبله فارسی , مرجع دانلود انیمیشن های جذاب , دانلود انیمیشن مخصوص نوجوانان ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

دانلود انیمیشن An American Tail 1986 دوبله فارسی

An American Tail 1986 دانلود انیمیشن An American Tail 1986 دوبله فارسی

An American Tail 1986 عنوان یک انیمیشن جدید دوبله فارسی میباشد که توسط Don Bluth کارگردانی شده است و محصول کشور امریکا میباشد. داستان انیمیشن در مورد موش جوان موسوم به Fievel Mousekewitz (فیلیپ گلاسر) و خانواده اش است که پس از سوار شدن بر قایق خود توسط گربه ها از روسیه به ایالات متحده مهاجرت می کنند که اتفاقات جالبی برای آنها رخ خواهد داد. اکنون میتوانید این انیمیشن دوبله فارسی را از پارسی دانلود دریافت کنید.

 

مشخصات انیمیشن :

نام انیمیشن: An American Tail 

نام پارسی : انیمشن فایول کنجکاو

ژانر : انیمیشن | ماجراجویی

مدت زمان: 80 دقیقه

امتیاز منتقدین از ۱۰۰ :  38 

سال اکران : 1986

حجم : 934 مگابایت

کیفیت : BluRay 720p

زبان : دوبله فارسی

imdb دانلود انیمیشن An American Tail 1986 دوبله فارسی

امتیاز از 10 : 6.9 از 46 هزار کاربر

انتشار دهنده فایل : وبسایت پارسی دانلود

  رده سنی : این انیمیشن برای افراد بالای 13 سال مناسب میباشد.

کارگردان : Don Bluth

ستارگان : Dom DeLuise, Christopher Plummer, Erica Yohn

While emigrating to the United States, a young Russian mouse gets separated from his family and must relocate them while trying to survive in a new country.
 

دانلود انیمیشندانلود بازیدانلود فیلم

این مطلب توسط رسانه پارسی دانلود تهیه شده است در صورت اشتراک گذاری لطفا از لینک وب سایت پارسی دانلود استفاده نمایید.

منبع : par30dl.com



:: برچسب‌ها: دانلود انیمیشن فایول کنجکاو , دانلود انیمیشن An American Tail 1986 , دانلود انیمیشن دوبله فارسی , دانلود انیمیشن آمریکایی قدیمی , دانلود انیمیشن های جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

دانلود انیمیشن Jack and the Cuckoo-Clock Heart 2013 دوبله فارسی

Jack and the Cuckoo Clock Heart 2013 دانلود انیمیشن Jack and the Cuckoo Clock Heart 2013 دوبله فارسی

 

Jack and the Cuckoo-Clock Heart 2013 عنوان یک انیمیشن دوبله فارسی دیدنی میباشد که به انیمیشن جک پسری با قلب کوکی معروف است و توسط Stéphane Berla کارگردانی شده است و محصول کشور فرانسه میباشد. داستان انیمیشن در قرن نوزدهم میلادی جریان دارد. جایی که “جک” در یک روز سرد زمستانی بدنیا می آید و هوا به قدری سرد است که قلبش منجمد می شود. مادر او قلب او را با یک ساعت تعویض می کند و این ساعت به کار کردن ادامه خواهد داد، مگر اینکه “جک” عشق را درقلب خود حس کند. اما سرانجام “جک” با دختری آشنا می شود… اکنون میتوانید این انیمیشن دیدنی را از سایت پارسی دانلود دریافت کنید.

 

مشخصات انیمیشن :

نام انیمیشن: Jack and the Cuckoo-Clock Heart 

نام پارسی : انیمشن جک پسری با لب کوکی

ژانر : انیمیشن | درام | ماجراجویی

مدت زمان: 84 دقیقه

امتیاز منتقدین از ۱۰۰ :  56 

سال اکران : 2013

حجم : 1.41 + 853 مگابایت

کیفیت : BluRay 1080 + 720p

زبان : دوبله فارسی

imdb دانلود انیمیشن Jack and the Cuckoo Clock Heart 2013 دوبله فارسی

امتیاز از 10 : 7.0 از 5 هزار کاربر

انتشار دهنده فایل : وبسایت پارسی دانلود

  رده سنی : این انیمیشن برای افراد بالای 13 سال مناسب میباشد.

کارگردان : Stéphane Berla, Mathias Malzieu

ستارگان : Mathias Malzieu, Olivia Ruiz, Grand Corps Malade

A 19th-century drama about a man whose heart was replaced with a clock when he was born. The situation dictates that he should avoid feeling strong emotions — love, most of all — but he just can’t keep his feelings under wraps.
 

دانلود انیمیشندانلود بازیدانلود فیلم

این مطلب توسط رسانه پارسی دانلود تهیه شده است در صورت اشتراک گذاری لطفا از لینک وب سایت پارسی دانلود استفاده نمایید.

منبع : par30dl.com

 



:: برچسب‌ها: دانلود انیمیشن جک پسری با قلب کوکی،دانلود انیمیشن Jack and the Cuckoo-Clock Heart،دانلود انیمیشن ماجراجویی،دانلود انیمیشن دوبله فارسی،مرجع دانلود انیمیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

دانلود انیمیشن Sword of the Stranger 2007 دوبله فارسی

Sword of the Stranger 2007 دانلود انیمیشن Sword of the Stranger 2007 دوبله فارسی

Sword of the Stranger 2007 عنوان یک انیمیشن دوبله فارسی میباشد که توسط Masahiro Andô کارگردانی شده است و محصول کشور ژاپن میباشد. داستان انیمیشن در مورد شمشیرزنی کم‌حرف و مرموز میباشد که علیرغم خطرات فراوان قبول می‌کند که یک پسربچه و سگش را به معبدی دورافتاده ببرد، درگیر ماجراهایی می‌شود که… اکنون میتوانید این انیمیشن دیدنی را از سایت پارسی دانلود دریافت کنید.

 

مشخصات انیمیشن :

نام انیمیشن: Sword of the Stranger 

نام پارسی : انیمشن شمشیر زن غریبه

ژانر : انیمیشن | اکشن | ماجراجویی

مدت زمان: 102 دقیقه

امتیاز منتقدین از ۱۰۰ :  – 

سال اکران : 2007

حجم : 1.09 + 547 مگابایت

کیفیت : WEB-DL 1080 + 720p

زبان : دوبله فارسی

imdb دانلود انیمیشن Sword of the Stranger 2007 دوبله فارسی

امتیاز از 10 : 7.8 از 13 هزار کاربر

انتشار دهنده فایل : وبسایت پارسی دانلود

  رده سنی : این انیمیشن برای افراد بالای 13 سال مناسب میباشد.

کارگردان : Masahiro Andô

ستارگان : Tomoya Nagase, Yuri Chinen, Kôichi Yamadera

A swordsman from a strange land is caught in a struggle between morality, righteousness, and devotion as he reluctantly agrees to take a raggedy boy and his dog to a remote, Buddhist temple.
 

دانلود انیمیشندانلود بازیدانلود فیلم

این مطلب توسط رسانه پارسی دانلود تهیه شده است در صورت اشتراک گذاری لطفا از لینک وب سایت پارسی دانلود استفاده نمایید.

منبع : par30dl.com



:: برچسب‌ها: دانلود انیمیشن شمشیرزن غریبه , دانلود انیمیشن Sword of the Stranger , دانلود انیمیشن دوبله فارسی , دانلود انیمیشن های ژاپنی , مرجع دانلود انیمیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

دانلود انیمیشن Cats & Dogs: The Revenge of Kitty Galore 2010 دوبله فارسی

The Revenge of Kitty Galore 2010 دانلود انیمیشن Cats & Dogs: The Revenge of Kitty Galore 2010 دوبله فارسی

Cats & Dogs: The Revenge of Kitty Galore 2010 عنوان یک انیمیشن دوبله فارسی میباشد که به انیمیشن گربه ها و سگهای 2 معروف است که توسط Brad Peyton کارگردانی شده است و محصول کشور آمریکا میباشد. داستان انیمیشن در مورد جنگ همیشگی بین سگ‌ها و گربه‌ها است. وقتی که برای خنثی کردن نقشه‌های شیطانی یک گربه‌ی جاسوس خبیث متحد می‌شوند… اکنون میتوانید این انیمیشن جدید را از سایت پارسی دانلود دریافت کنید.

 

مشخصات انیمیشن :

نام انیمیشن: Cats & Dogs: The Revenge of Kitty Galore 

نام پارسی : انیمشن گربه ها و سگهای 2

ژانر : انیمیشن | اکشن | کمدی

مدت زمان: 74 دقیقه

امتیاز منتقدین از ۱۰۰ :  30 

سال اکران : 2017

حجم : 764 مگابایت

کیفیت : BluRay 720p

زبان : دوبله فارسی

imdb دانلود انیمیشن Cats & Dogs: The Revenge of Kitty Galore 2010 دوبله فارسی

امتیاز از 10 : 4.3 از 13 هزار کاربر

انتشار دهنده فایل : وبسایت پارسی دانلود

  رده سنی : این انیمیشن برای افراد بالای 13 سال مناسب میباشد.

کارگردان : Brad Peyton

ستارگان : Bette Midler, Chris O’Donnell, Jack McBrayer

 

 

دانلود انیمیشندانلود بازیدانلود فیلم

این مطلب توسط رسانه پارسی دانلود تهیه شده است در صورت اشتراک گذاری لطفا از لینک وب سایت پارسی دانلود استفاده نمایید.

منبع : par30dl.com



:: برچسب‌ها: دانلود انیمیشن گربه ها و سگ های 2 , دانلود انیمیشن Cats & Dogs: The Revenge of Kitty Galore 2010 , دانلود انیمیشن دوبله فارسی , دانلود انیمیشن های جدید , دانلود انیمیشن کیفیت اصلی ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

دانلود انیمیشن Night Is Short Walk on Girl 2017 زبان اصلی

Night Is Short Walk on Girl 2017 دانلود انیمیشن Night Is Short Walk on Girl 2017 زبان اصلی

Night Is Short Walk on Girl 2017 عنوان یک انیمیشن زبان اصلی میباشد که محصول کشور ژاپن است و به انیمیشن شب کوتاه معروف است. داستان این انیمیشن زبان اصلی در مورد دختری به نام “Otome” میباشد که او در شبی مرموز و بلند در یک مهمانی در حال نوشیدن و خواندن یک کتاب ترسناک است و در این حین اتفاقات مشکوکی رخ میدهد که غیر معقول است. در این داستان شخصی به نام Senpai سعی در جلب توجه Otome را دارد و می خواهد به هر طریقی به او نزدیک شود و در یک عمل به او نزدیک می شود اما طوری وانمود میکند که کاملا تصادفی بوده است. اکنون میتوانید این انیمیشن دیدنی را از سایت پارسی دانلود دریافت کنید.

 

مشخصات انیمیشن :

نام انیمیشن: Night Is Short Walk on Girl 

نام پارسی : انیمشن شب کوتاه

ژانر : انیمیشن | کمدی | ماجراجویی

مدت زمان: 93 دقیقه

امتیاز منتقدین از ۱۰۰ :  – 

سال اکران : 2017

حجم : 1.62 + 836 مگابایت

کیفیت : BluRay 1080 + 720p

زبان : زبان اصلی

imdb دانلود انیمیشن Night Is Short Walk on Girl 2017 زبان اصلی

امتیاز از 10 : 7.6 از 2 هزار کاربر

انتشار دهنده فایل : وبسایت پارسی دانلود

  رده سنی : این انیمیشن برای افراد بالای 13 سال مناسب میباشد.

تریلر : دارد با کیفیت HD 720p

کارگردان : Masaaki Yuasa

ستارگان : Gen Hoshino, Hiroshi Kamiya, Kana Hanazawa

The story of the titular girl known only as “Otome” and her insanely long night of partying and drinking-complete with a book fair, festival, and many adventures in between. It is also the … »

 

 

دانلود انیمیشندانلود بازیدانلود فیلم

این مطلب توسط رسانه پارسی دانلود تهیه شده است در صورت اشتراک گذاری لطفا از لینک وب سایت پارسی دانلود استفاده نمایید.

منبع : par30dl.com



:: برچسب‌ها: دانلود انیمیشن شب کوتاه،دانلود انیمیشن Night Is Short Walk on Girl 2017،دانلود انیمیشن زبان اصلی،دانلود انیمیشن های ژاپنی،دانلود انیمیشن کیفیت 1080 ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

دانلود انیمیشن Fairy Tail The Movie Dragon Cry 2017 زبان اصلی

Fairy Tail The Movie Dragon Cry 2017 دانلود انیمیشن Fairy Tail The Movie Dragon Cry 2017 زبان اصلی

Fairy Tail The Movie Dragon Cry 2017 عنوان یک انیمیشن زبان اصلی میباشد که محصول کشور ژاپن است. شخصی به نام “ناتسو دراگنیل” به اتفاق دوستانش قصد دارند به پادشاهی استلا سفر کنند. به مکانی که باید یک راز تاریک و مخفی را آشکار سازند. و علیه دشمنانی جدید مبارزه کنند… اکنون میتوانید این انیمیشن جدید را از سایت پارسی دانلود دریافت کنید.

 

مشخصات انیمیشن :

نام انیمیشن: Fairy Tail The Movie Dragon Cry 

نام پارسی : انیمشن گریه اژدها

ژانر : انیمیشن | اکشن | ماجراجویی

مدت زمان: 85 دقیقه

امتیاز منتقدین از ۱۰۰ :  – 

سال اکران : 2017

حجم : 683 مگابایت

کیفیت : BluRay 720p

زبان : زبان اصلی

imdb دانلود انیمیشن Fairy Tail The Movie Dragon Cry 2017 زبان اصلی

امتیاز از 10 : 7.1 از 1 هزار کاربر

انتشار دهنده فایل : وبسایت پارسی دانلود

  رده سنی : این انیمیشن برای افراد بالای 13 سال مناسب میباشد.

تریلر : دارد با کیفیت HD 720p

کارگردان : Tatsuma Minamikawa

ستارگان : Aya Hirano, Makoto Furukawa, Wataru Hatano

In the new film, based on the Hiro Mashima’s manga, Natsu Dragneel and his friends travel to the island Kingdom of Stella, where they will reveal dark secrets, fight the new enemies and once again save the world from destruction.
 

دانلود انیمیشندانلود بازیدانلود فیلم

این مطلب توسط رسانه پارسی دانلود تهیه شده است در صورت اشتراک گذاری لطفا از لینک وب سایت پارسی دانلود استفاده نمایید.

منبع : par30dl.com



:: برچسب‌ها: دانلود انیمیشن گریه اژدها , دانلود انیمیشن Fairy Tail The Movie Dragon Cry 2017 , دانلود انیمیشن زبان اصلی , دانلود انیمیشن های ژاپنی , دانلود انیمیشن اکشن ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 بهمن 1398 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد