دانلود بازی ترسناک Arboria The Mutated Machinery برای PC
نوشته شده توسط : ادمین

دانلود بازی Arboria The Mutated Machinery برای کامپیوتر - نسخه Early Access

دانلود بازی Arboria The Mutated Machinery برای PC

Arboria The Mutated Machinery عنوان یک بازی کامپیوتر منحصر به فرد و فوق العاده می باشد که توسط استودیو بازی سازی Dreamplant طراحی و منتشر شده است. بازی به شما این امکان را میدهد تا به عنوان یک مبارزه حرفه ای به جستجو و اکتشاف تمامی مناطق اطراف خود بپردازید. در این بازی فوق العاده سیاه چاله های بسیاز زیادی وجود دارد که در هر یک از این سیاه چاله ها ماجراجویی های خاصی وجود دارد که می بایست برای کامل کردن این گیم پلی جذاب تمامی آنها را یکی پس از دیگری جستجو کرده تمامی آیتم های موجود را جمع آوری نمایید. اما باید در نظر داشته باشید که کار به همین سادگی ها هم نیست در طول بازی حریف های بسیاری به سمت شما حمله ور خواهد شد می بایست با مهارت بالای کاراکتر خود تمامی آنها را یکی پس از دیگری از بین ببرید.

بازی Arboria The Mutated Machinery شما را در هر یک از سیاه چاله ها هنگام جستجو در شرایط های سخت قرار میدهد تا بتوانید مهارت های خود را به کار بگیرید و از پس تمامی مشکلات بر بیایید. در بازی قبیله ای به اسم Yotunz وجود دارد که در خطر است و شما به عنوان یک فرد برگزیده باید تمامی تلاش خود را انجام دهید تا تمامی این قبیله را نجات دهید. رفته رفته به بخش های ممنوعه وارد خواهید شد مکان هایی که اگر به خوبی در آنجا جستجو انجام دهید انواع مختلف اسرار برای شما بازگشایی خواهد شد. گفتنی است که در بازی اسلحه های مختلف وجود دارد که هر کدام دارای قدرت های متنوعی می باشد و در مواقع خاص به شما کمک خواهد نمود.

 

همانطور که گفته شد در بازی سلاح های مختلف با قدرت های منحصر به فردی وجود دارد برای اینکه بتوانید قدرت تخریب سلاح های خود را بیشتر کنید باید آنها را در بخش مورد نظر بازی آپدیت کرده تا به سادگی با یک یا دو شلیک ساده دشمنان را از بین ببرید. در هر یک از سیاه چاله های موجود در بازی دشمن های متنوعی وجود دارند و درجه سختی و میزان انرژی و مهارت آنها نیز فرق دارد پس سعی کنید سلاح های درستی را با خود به همراه داشته باشید در بعضی از مواقع میتوانید بدون درگیری با دشمنان بخش های مختلف از بازی را رد کنید اما اگر دنبال هیجان هستید بهتر از با سروصدای کامل به محیط وارد شده تا دشمنان به سمت شما حمله ور شوند به شدت مواظب سلاح های خطرناک دشمنان خود باشید. دانلود بازی Arboria The Mutated Machinery را از دست ندهید.

 

 

بازی به صورت Early Access ارائه شده است که تا انتشار نسخه کرک شده و رسمی میتوانید آنرا به صورت دمو اجرا کنید.

 

لینک‌های دانلود

دانلود بازی Arboria The Mutated Machinery کامپیوتر | حجم 6.9 گیگابایت

Early Access





:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: